Ve své práci se zaměřuji na vytvoření komunikačního plánu firmy DIAMANT UNIPOOL s. r. o. pro Valašsko v sortimentu bazénů.
V teoretické části se orientuji na vysvětlení a popsání marketingové komunikace. Tato část také zahrnuje teoretické základy vhodných ekonomických analýz.
V analytické části charakterizuji firmu DIAMANT UNIPOOL s. r. o. a navrhuji pro ni konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu. Na závěr navrhuji způsob měření efektivnosti komunikace a hodnotím výsledky.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I focus on creating a communication plan for DIAMANT UNIPOOL s. r. o., for Walachia in the product line of swimming baths and pools.
In the theoretical part I concentrate on explanation and description of marketing communication. This part also comprises theoretical bases of appropriate economical analysis.
In the analytical part I characterize the company DIAMANT UNIPOOL s. r. o. and I suggest a concrete communication plan for the company, including timing and setting the budget. At the end I suggest a way of measuring the efficiency of communication and I describe expected results instruments.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, osobní prodej, cílová skupina, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, advertising, sales promotions, direct marketing, public relations, personal selling, target group, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
84 s., 10 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své práci se zaměřuji na vytvoření komunikačního plánu firmy DIAMANT UNIPOOL s. r. o. pro Valašsko v sortimentu bazénů.
V teoretické části se orientuji na vysvětlení a popsání marketingové komunikace. Tato část také zahrnuje teoretické základy vhodných ekonomických analýz.
V analytické části charakterizuji firmu DIAMANT UNIPOOL s. r. o. a navrhuji pro ni konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu. Na závěr navrhuji způsob měření efektivnosti komunikace a hodnotím výsledky.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I focus on creating a communication plan for DIAMANT UNIPOOL s. r. o., for Walachia in the product line of swimming baths and pools.
In the theoretical part I concentrate on explanation and description of marketing communication. This part also comprises theoretical bases of appropriate economical analysis.
In the analytical part I characterize the company DIAMANT UNIPOOL s. r. o. and I suggest a concrete communication plan for the company, including timing and setting the budget. At the end I suggest a way of measuring the efficiency of communication and I describe expected results instruments.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, osobní prodej, cílová skupina, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, advertising, sales promotions, direct marketing, public relations, personal selling, target group, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
Popište dosavadní stav řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její aktivity a produkty.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu, popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
Popište dosavadní stav řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její aktivity a produkty.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu, popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] LEICHER, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha : Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-107-0.
[4] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha : VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing {-} Cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[6] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVA, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118 s.
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] LEICHER, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha : Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-107-0.
[4] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha : VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing {-} Cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[6] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVA, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Světlík, Ph.D.:
1. Má současná krize dopad na stavbu bazénů, pokud ano, tak jaký?
2. Můžete podrobněji specifikovat cílovou skupinu?
3. Uveďte a konkretizujte cíle market. komunikace (DAGMAR) a doporučte jak toho využít.