Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace.
Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí.
Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays.
The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis.
The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, propagace, optimalizace pro vyhledávače, reklama na Internetu.
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, promotion, seach engine optimalization, advertising on the Internet.
Rozsah průvodní práce
93 s., 1 s. obr. příloha
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace.
Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí.
Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays.
The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis.
The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, propagace, optimalizace pro vyhledávače, reklama na Internetu.
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing, promotion, seach engine optimalization, advertising on the Internet.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnejte jej s konkurencí.
Vytvořte inovační projekt pro prezentaci značky Hamánek na Internetu.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnejte jej s konkurencí.
Vytvořte inovační projekt pro prezentaci značky Hamánek na Internetu.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využívat internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] PRAŽSKÁ, L. a kol. Obchodní podnikání. 1. vyd. Praha : Management Press, 1997. 880 s. ISBN 80-85943-48-4.
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] ROBERTS, M. L. Internet Marketing : Integrating online and offline strategies. 2nd edition. Mason : Thomson, 2008. 395 s. ISBN 0-759-39278-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využívat internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] PRAŽSKÁ, L. a kol. Obchodní podnikání. 1. vyd. Praha : Management Press, 1997. 880 s. ISBN 80-85943-48-4.
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] ROBERTS, M. L. Internet Marketing : Integrating online and offline strategies. 2nd edition. Mason : Thomson, 2008. 395 s. ISBN 0-759-39278-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Lipták - Vliv na firmu - co tato odchylka přinesla?
dr. Dobeš - Zjednodušila jste práci na www. stránky a e- lékárny, jak funguje facebook? kdo se o něj stará? Co PR články?
Ing. Říha - Co klíčová slova? Jak to chcete realizovat, upřesněte. Z čeho tvoříte databázi? Selektujete pak komu co posíláte?