Diplomová práce ?Projekt rozvoje cestovního ruchu v regionu Střední Morava pro seniory? je zadavatelským tématem Sdružení cestovního ruchu Střední Morava a zabývá se analýzou cestovního ruchu daného regionu z hlediska destinačního managementu, historického a antropogenního potenciálu regionu.
Součástí diplomové práce je zpracovaná SWOT analýza a PEST analýza regionu. Dále analyzuje příjezdový cestovní ruchu seniorů do regionu a zjišťuje konkrétní rysy jeho poptávky. Cílem diplomové práce je zpracovat projekt, kterým podpoří Sdružení cestovního ruchu Střední Morava domácí a příjezdový cestovní ruch seniorů do regionu formou reali-zovatelných pobytových balíčků. Důležitým bodem projektu je časová analýza metodou CPM.
Anotace v angličtině
This thesis titled ?The project of tourism development in the Central Moravia region for pensioners? is worked up for The Association of tourism Central Moravia on the basis of its requirements. The thesis deals with an analysis of tourism in the region in light of the management of territory, historical and antropogenic potential.
The work includes SWOT analysis and PEST analysis of region. The thesis analysis inco-ming tourism of pensioners and it lokates a special features of demand. The main aim of this thesis is to prepare the project for The Association of tourism Central Moravia for the increment of domestic and incoming tourism of pensioners by the realizable package tours. An important part is the time analysis implements by CPM method.
tourism, pensioner, package tour, CPM Metod, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce ?Projekt rozvoje cestovního ruchu v regionu Střední Morava pro seniory? je zadavatelským tématem Sdružení cestovního ruchu Střední Morava a zabývá se analýzou cestovního ruchu daného regionu z hlediska destinačního managementu, historického a antropogenního potenciálu regionu.
Součástí diplomové práce je zpracovaná SWOT analýza a PEST analýza regionu. Dále analyzuje příjezdový cestovní ruchu seniorů do regionu a zjišťuje konkrétní rysy jeho poptávky. Cílem diplomové práce je zpracovat projekt, kterým podpoří Sdružení cestovního ruchu Střední Morava domácí a příjezdový cestovní ruch seniorů do regionu formou reali-zovatelných pobytových balíčků. Důležitým bodem projektu je časová analýza metodou CPM.
Anotace v angličtině
This thesis titled ?The project of tourism development in the Central Moravia region for pensioners? is worked up for The Association of tourism Central Moravia on the basis of its requirements. The thesis deals with an analysis of tourism in the region in light of the management of territory, historical and antropogenic potential.
The work includes SWOT analysis and PEST analysis of region. The thesis analysis inco-ming tourism of pensioners and it lokates a special features of demand. The main aim of this thesis is to prepare the project for The Association of tourism Central Moravia for the increment of domestic and incoming tourism of pensioners by the realizable package tours. An important part is the time analysis implements by CPM method.
tourism, pensioner, package tour, CPM Metod, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v regionu Střední Morava.
Vytvořte projekt rozvoje cestovního ruchu v regionu Střední Morava pro seniory.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v regionu Střední Morava.
Vytvořte projekt rozvoje cestovního ruchu v regionu Střední Morava pro seniory.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ATTL, Pavel, NEJDL, Karel. Turismus I. 1. vyd. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2004. 178 s. ISBN 80-86578-37-2.
[2] JEŽEK, Jiří, RUMPEL, Petr, SLACH, Ondřej. Marketingový management obcí, měst a regionů : manuál pro potřeby praxe. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. 136 s. ISBN 978-807360-294-1.
[3] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing : destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, s. r. o., 2003. 153 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] NECHVÍLOVÁ, Stanislava, HOLÝ, Michal, KRÁTKÝ, Jiří. Partnerství pro cestovní ruch. 1. vyd. Pardubice : První regionální rozvojová a. s., 2006. 100 s. ISBN 80-903866-1-X.
Seznam doporučené literatury
[1] ATTL, Pavel, NEJDL, Karel. Turismus I. 1. vyd. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2004. 178 s. ISBN 80-86578-37-2.
[2] JEŽEK, Jiří, RUMPEL, Petr, SLACH, Ondřej. Marketingový management obcí, měst a regionů : manuál pro potřeby praxe. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. 136 s. ISBN 978-807360-294-1.
[3] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing : destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, s. r. o., 2003. 153 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] NECHVÍLOVÁ, Stanislava, HOLÝ, Michal, KRÁTKÝ, Jiří. Partnerství pro cestovní ruch. 1. vyd. Pardubice : První regionální rozvojová a. s., 2006. 100 s. ISBN 80-903866-1-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Němeček - Čím se liší balíček pro seniory od ostatních skupin? Popište mi konkrétní balíček a co obsahuje?
dr. Dobeš - Proč používáte zdroje z roku 2006/07?
dr. Ladová - Proč máte dva stejné grafy a dva různé výsledky?