Predmetom mojej diplomovej práce sa stala problematika neziskových organizácií, konkrétne sa zameriavam na umeleckú školu a jej marketingovú stránku.
Cieľom je zozbieranie poznatkov o neziskových organizáciách a ich marketingu. Ďalej v náväznosti na to, zistenie súčasného stavu umeleckých škôl, podmienok ich fungovania na Slovensku, najmä so zameraním na Základnú umeleckú školu Ivana Ballu v Dolnom Kubíne. Pokračujem analyzovaním súčasného stavu tejto umeleckej školy, a na základe týchto analýz som vypracovala projekt na zlepšenie súčasného stavu a problémov umeleckej školy.
Anotace v angličtině
The object of my thesis is related to non-profit organizations; especially I am focusing on the Art school and its marketing activities.
The main goal of my thesis is to collect information about non-profit organizations and their marketing. I describe the current situation of the Art schools, the conditions of their operating in Slovakia, particularly the Basic Art School of Ivan Ballo in Dolný Kubín. My thesis continues by analyzing the current situation of this school. Based on these analyses I worked out the project of improving the current situation and helping to solve the problems
of this Art school.
Klíčová slova
neziskové organizácie, marketingový plán, umelecká škola
Klíčová slova v angličtině
non-profit organizations, marketing plan, art school
Rozsah průvodní práce
88s. , 3 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Predmetom mojej diplomovej práce sa stala problematika neziskových organizácií, konkrétne sa zameriavam na umeleckú školu a jej marketingovú stránku.
Cieľom je zozbieranie poznatkov o neziskových organizáciách a ich marketingu. Ďalej v náväznosti na to, zistenie súčasného stavu umeleckých škôl, podmienok ich fungovania na Slovensku, najmä so zameraním na Základnú umeleckú školu Ivana Ballu v Dolnom Kubíne. Pokračujem analyzovaním súčasného stavu tejto umeleckej školy, a na základe týchto analýz som vypracovala projekt na zlepšenie súčasného stavu a problémov umeleckej školy.
Anotace v angličtině
The object of my thesis is related to non-profit organizations; especially I am focusing on the Art school and its marketing activities.
The main goal of my thesis is to collect information about non-profit organizations and their marketing. I describe the current situation of the Art schools, the conditions of their operating in Slovakia, particularly the Basic Art School of Ivan Ballo in Dolný Kubín. My thesis continues by analyzing the current situation of this school. Based on these analyses I worked out the project of improving the current situation and helping to solve the problems
of this Art school.
Klíčová slova
neziskové organizácie, marketingový plán, umelecká škola
Klíčová slova v angličtině
non-profit organizations, marketing plan, art school
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury shrňte teoretické poznatky o marketingu neziskových organizací.
II. Praktická část
Analyzujte uměleckou školu I. Ballu a její dosavadní marketing.
Na základě analýzy vypracujte projekt marketingového plánu rozvoje a zviditelnění umělecké školy I. Ballu v Dolnom Kubíně.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury shrňte teoretické poznatky o marketingu neziskových organizací.
II. Praktická část
Analyzujte uměleckou školu I. Ballu a její dosavadní marketing.
Na základě analýzy vypracujte projekt marketingového plánu rozvoje a zviditelnění umělecké školy I. Ballu v Dolnom Kubíně.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAĎURIKOVÁ, Z., et al. Školská pedagogika. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského, 2001. 253 s. ISBN 80-223-153.
[2] OBDRŽÁLEK, Z. Organizácia a manažment školstva. 1. vyd. Bratislava : SPN-Mladé letá, 2004. 420 s. ISBN 80-10-00022-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[4] ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. 171 s. ISBN 80-7041-859-1.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BAĎURIKOVÁ, Z., et al. Školská pedagogika. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského, 2001. 253 s. ISBN 80-223-153.
[2] OBDRŽÁLEK, Z. Organizácia a manažment školstva. 1. vyd. Bratislava : SPN-Mladé letá, 2004. 420 s. ISBN 80-10-00022-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[4] ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. 171 s. ISBN 80-7041-859-1.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Němeček - Co je to marketing, marketingový plán? Jak získávat další studenty?
Ing. Schneider - Dotazník proběhl jen uvnitř školy,
dr. Staňková - Co jsou to silné a slabé stránky? (PEST, SWOT)