Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky CRM, segmentace a klíčových zákazníků. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje společnost ŘEMO VEGA, s. r. o. a hodnotí současný stav a podmínky pro zavedení prvků CRM. Projektová část je zaměřená na vypracování funkčního a reálného projektu ve firmě, vyčísluje náklady a analyzuje rizika, které ohrožují projekt.
Anotace v angličtině
Intention of my master thesis is to describe implementation project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company. Purpose of this project is to create a complete database that will serve to better management of customer relationship, greater competitive advantage and assist the management on in-ternal processes at the level of managerial, marketing and sales. The dissertation is divided into theoretical and practical part. Theoretical part analyses available literary sources on the topic of CRM systems, segmentation of customers and key customers relationship. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical section I introduce ŘEMPO VEGA company. I analyze the current state of their CRM system and conditions for implementation of CRM components. The project part is focused on set out the project itself. It analyzes the cost and the risks which threaten the project.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace zákazníků, klíčoví zákazníci, projekt zavádění prvků systému CRM
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, segmentation of customers, key customers, implementation projects of CRM components
Rozsah průvodní práce
91 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky CRM, segmentace a klíčových zákazníků. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje společnost ŘEMO VEGA, s. r. o. a hodnotí současný stav a podmínky pro zavedení prvků CRM. Projektová část je zaměřená na vypracování funkčního a reálného projektu ve firmě, vyčísluje náklady a analyzuje rizika, které ohrožují projekt.
Anotace v angličtině
Intention of my master thesis is to describe implementation project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company. Purpose of this project is to create a complete database that will serve to better management of customer relationship, greater competitive advantage and assist the management on in-ternal processes at the level of managerial, marketing and sales. The dissertation is divided into theoretical and practical part. Theoretical part analyses available literary sources on the topic of CRM systems, segmentation of customers and key customers relationship. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical section I introduce ŘEMPO VEGA company. I analyze the current state of their CRM system and conditions for implementation of CRM components. The project part is focused on set out the project itself. It analyzes the cost and the risks which threaten the project.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace zákazníků, klíčoví zákazníci, projekt zavádění prvků systému CRM
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, segmentation of customers, key customers, implementation projects of CRM components
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využívání CRM ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Vypracujte projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využívání CRM ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Vypracujte projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing {-} to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 286 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] HUGHES, A. Middleton. Strategic database marketing. 3. vyd. New York: McGraw-Hill, 2006. 431 s. ISBN 0-07-145750-X.
[3] CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM-Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[4] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing {-} to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 286 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] HUGHES, A. Middleton. Strategic database marketing. 3. vyd. New York: McGraw-Hill, 2006. 431 s. ISBN 0-07-145750-X.
[3] CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM-Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[4] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Lipták - Projekt zavedení CRM, zavádíte novou, zlepšení CRM? Rozdíl mezi diskuzí a interviev, pro CRM český název, org. struktura str. 41 Majitel vše řídí? Strategie děláme na rok? Máte syntézu u analýz? proč není v literatuře nikdo z FaME?
dr. Dobeš - N na licenci, Jsou roční? Jaký je info systém ve firmě?
Ing. Říha - Počet obchodních zástupců? Ve SWOT analýze uvádíte nedostatek informovanosti zákazníků, Jak?