Bakalářská práce mapuje a analyzovat míru využívání internetu a eLearningu v oblasti výuky společenských tanců s ohledem na případné uplatnění těchto prostředků ve vzdělávacím procesu v Tanečním klubu Fortuna Zlín. V práci jsou dále navrženy konkrétní formy a metody aplikace eLearningu přizpůsobené konkrétním cílovým skupinám tanečního klubu.
Annotation in English
Bachelor thesis surveys and analyses rate of usage of internet and eLearning in a field of social and ballroom dance education according to possible use in education process at Taneční klub Fortuna Zlín. There are also stated particular forms and methods of eLearning in suit with target groups of the dance club in this thesis.
eLearning, internet, education, social and ballroom dance
Length of the covering note
45 s., 2 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce mapuje a analyzovat míru využívání internetu a eLearningu v oblasti výuky společenských tanců s ohledem na případné uplatnění těchto prostředků ve vzdělávacím procesu v Tanečním klubu Fortuna Zlín. V práci jsou dále navrženy konkrétní formy a metody aplikace eLearningu přizpůsobené konkrétním cílovým skupinám tanečního klubu.
Annotation in English
Bachelor thesis surveys and analyses rate of usage of internet and eLearning in a field of social and ballroom dance education according to possible use in education process at Taneční klub Fortuna Zlín. There are also stated particular forms and methods of eLearning in suit with target groups of the dance club in this thesis.
eLearning, internet, education, social and ballroom dance
Research Plan
Studium odborné literatury a zpracování rešerší.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti eLearningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace výzkumu v oblasti eLearningu v rámci výuky tanců.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Návrh aplikace eLearningu v rámci výuky v Tanečním klubu Fortuna Zlín.
Research Plan
Studium odborné literatury a zpracování rešerší.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti eLearningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace výzkumu v oblasti eLearningu v rámci výuky tanců.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Návrh aplikace eLearningu v rámci výuky v Tanečním klubu Fortuna Zlín.
Recommended resources
KOPECKÝ, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. 2006: HANEX, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
EGER, L. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň: ZČU v Plzni, 1999. 172 s. ISBN 80-7043-398-1.
ZLÁMALOVÁ, H. Distanční vzdělávání a eLearning. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
Recommended resources
KOPECKÝ, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. 2006: HANEX, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
EGER, L. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň: ZČU v Plzni, 1999. 172 s. ISBN 80-7043-398-1.
ZLÁMALOVÁ, H. Distanční vzdělávání a eLearning. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Můžete vysvětlit, jakým způsobem se vztahuje námět Vaší bakalářské práce ke studovanému oboru? (Andrysová)
Popište největší odborný přínos Vaší práce. (Musil)
Navrhněte na základě výsledků výzkumu další metodologický postup řešení v dané problematice. (Hrbáčková)