Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem diplomové práce. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část zkoumá současný stav prostřednictvím situační analýzy včetně dotazníkového průzkumu. Zjištěné informace jsou vyhodnoceny a slouží jako podklad pro tvorbu projektu. Projekt naplňuje cíl diplomové práce. Je navržen komunikační plán pro Motel Pepčín, jehož cílem je zvýšení povědomí na Uherskobrodsku. Celkový projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Závěr celkově shrnuje diplomovou práci.
Anotace v angličtině
Diploma thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the concepts relating to the topic of thesis. The practical part is further divided into analytical and project part. The analytical part of the present, analyzing the state through situational analysis, including the questionnaire survey. Identified information is evaluated and serves as a basis for creating a project. The project meets the objective of thesis. Is designed communication plan for Motel Pepčín aimed at increasing awareness on Uherskobrodsko. Overall project is subjected to time, cost and risk analysis. Conclusion summarizes the whole thesis.
Service, tourism, marketing communications, marketing tools, marketing plan, communication mix.
Rozsah průvodní práce
95 s., 4 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem diplomové práce. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část zkoumá současný stav prostřednictvím situační analýzy včetně dotazníkového průzkumu. Zjištěné informace jsou vyhodnoceny a slouží jako podklad pro tvorbu projektu. Projekt naplňuje cíl diplomové práce. Je navržen komunikační plán pro Motel Pepčín, jehož cílem je zvýšení povědomí na Uherskobrodsku. Celkový projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Závěr celkově shrnuje diplomovou práci.
Anotace v angličtině
Diploma thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the concepts relating to the topic of thesis. The practical part is further divided into analytical and project part. The analytical part of the present, analyzing the state through situational analysis, including the questionnaire survey. Identified information is evaluated and serves as a basis for creating a project. The project meets the objective of thesis. Is designed communication plan for Motel Pepčín aimed at increasing awareness on Uherskobrodsko. Overall project is subjected to time, cost and risk analysis. Conclusion summarizes the whole thesis.
Service, tourism, marketing communications, marketing tools, marketing plan, communication mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti marketingu služeb s důrazem na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište a analyzujte úroveň povědomí o Motelu Pepčín na Uherskobrodsku.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti marketingu služeb s důrazem na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište a analyzujte úroveň povědomí o Motelu Pepčín na Uherskobrodsku.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kozák - Jaké jsou náklady na marketingovou komunikaci? Jaká je možnost využít bilboardy pro Váš motel?