Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupných literárních zdrojů a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se marketingové komunikace v prostředí Internetu. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě, je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingové komunikace prostřednictvím Internetu. Obsahem závěrečné části diplomové práce je vypracovaný projekt, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Zároveň jsou zde uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the Internet communications of the Graspo CZ, a. s. company. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated on the basis of available literary resources and also describes the terms relating to the area of Marketing Communications in an Internet environment. The practical part includes a basic description of the company, the macro-environment and the micro-environment, a SWOT analysis and a marketing communications analysis through the medium of the Internet. The final part of the diploma thesis contains a project, which is subjected to time, cost and risk analyses. The thesis includes suggestions for measuring the effectiveness of this project too.
Klíčová slova
webové stránky, internetové vyhledávače, internetová reklama, public relations na internetu, podpora prodeje na internetu, přímý marketing na internetu
Klíčová slova v angličtině
web pages, web search engine, Internet promotion, online Public Relations, online Sales Promotion, online Direct Marketing
Rozsah průvodní práce
107 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupných literárních zdrojů a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se marketingové komunikace v prostředí Internetu. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě, je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingové komunikace prostřednictvím Internetu. Obsahem závěrečné části diplomové práce je vypracovaný projekt, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Zároveň jsou zde uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the Internet communications of the Graspo CZ, a. s. company. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated on the basis of available literary resources and also describes the terms relating to the area of Marketing Communications in an Internet environment. The practical part includes a basic description of the company, the macro-environment and the micro-environment, a SWOT analysis and a marketing communications analysis through the medium of the Internet. The final part of the diploma thesis contains a project, which is subjected to time, cost and risk analyses. The thesis includes suggestions for measuring the effectiveness of this project too.
Klíčová slova
webové stránky, internetové vyhledávače, internetová reklama, public relations na internetu, podpora prodeje na internetu, přímý marketing na internetu
Klíčová slova v angličtině
web pages, web search engine, Internet promotion, online Public Relations, online Sales Promotion, online Direct Marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti internetové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti internetové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7226-498-2.
[2] KUBA, M. Elektronický marketing. 1 vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing. 1 vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7226-498-2.
[2] KUBA, M. Elektronický marketing. 1 vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing. 1 vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dobeš - Jaké jsou náklady na Váš projekt?
Kozák - Jak funguje marketingové oddělení ve firmě? Vysvětlete Vaši swot analýzu.
Porvazník - Vysvětlete technologii a techniku a rozdíl mezi nimi.