Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích a účasti v nich mezi slovenskými uživateli Internetu, ale je věnovaná i samotnému představení firmy Imperator. Projektová část této diplomové práce je věnovaná projektu, jeho harmonogramu, nákladům, ale nechybí zde ani riziková, časová a nákladová analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project of internet marketing for a company Imperator, Ltd., which will be implemented in social networks. Introductory part, theoretical, focuses on explanation of terms relating to the Internet, Internet services, but in particular to clarify the concept of social media and social networks. The second part presents the results of marketing research of knowledge about social networks and participation of Slovak Internet users, but is also devoted to introduction of the company Imperator. Project part of this thesis is devoted to the project, its schedule, cost, but also includes the risk, time and cost analysis.
Klíčová slova
internetový marketing, sociální média, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Media, Social Network
Rozsah průvodní práce
114 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích a účasti v nich mezi slovenskými uživateli Internetu, ale je věnovaná i samotnému představení firmy Imperator. Projektová část této diplomové práce je věnovaná projektu, jeho harmonogramu, nákladům, ale nechybí zde ani riziková, časová a nákladová analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project of internet marketing for a company Imperator, Ltd., which will be implemented in social networks. Introductory part, theoretical, focuses on explanation of terms relating to the Internet, Internet services, but in particular to clarify the concept of social media and social networks. The second part presents the results of marketing research of knowledge about social networks and participation of Slovak Internet users, but is also devoted to introduction of the company Imperator. Project part of this thesis is devoted to the project, its schedule, cost, but also includes the risk, time and cost analysis.
Klíčová slova
internetový marketing, sociální média, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Internet Marketing, Social Media, Social Network
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literatury charakterizujte marketingovou komunikaci a internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav internetového marketingu firmy Imperator, s. r. o. a vnímání marketingové komunikace zákazníky na sociálních sítích.
Na základě analýzy vytvořte projekt internetového marketingu firmy Imperator, s. r. o. ve zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literatury charakterizujte marketingovou komunikaci a internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav internetového marketingu firmy Imperator, s. r. o. a vnímání marketingové komunikace zákazníky na sociálních sítích.
Na základě analýzy vytvořte projekt internetového marketingu firmy Imperator, s. r. o. ve zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing a management. 2. dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-2.
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, PEGNER, Martin, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing a management. 2. dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-2.
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, PEGNER, Martin, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Některé země zakázaly reklamu na alkohol, je na tuto možnost firma připravená? Co je to sociální síť? Diverzifikuje firma riziko?