Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the current state of VAM joinery based on research of literary resources and to suggest a 2010 marketing plan for the company. The theoretic part explains the basic terms from the area of strategic planning and characterizes small and middle businesses. Further, a creation of marketing plan is described here, its structure and analysis appropriate to determine the status quo.
In the practical part, the company is specifically characterized. The current situation of the company is analyzed through a marketing situational analysis. This analysis became the basis for the company´s 2010 marketing plan creation. In the marketing plan there are specified objectives, a strategy which are closely elaborated into action program, a sche-dule, a budget, as well as risks and a system of measuring and control.
Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the current state of VAM joinery based on research of literary resources and to suggest a 2010 marketing plan for the company. The theoretic part explains the basic terms from the area of strategic planning and characterizes small and middle businesses. Further, a creation of marketing plan is described here, its structure and analysis appropriate to determine the status quo.
In the practical part, the company is specifically characterized. The current situation of the company is analyzed through a marketing situational analysis. This analysis became the basis for the company´s 2010 marketing plan creation. In the marketing plan there are specified objectives, a strategy which are closely elaborated into action program, a sche-dule, a budget, as well as risks and a system of measuring and control.
Proveďte rešerši literatury vztahující se k problematice marketingového plánování.
II. Praktická část
Dle teoretických poznatků proveďte analýzy nutné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků z provedených analýz identifikujte cíle projektu a sestavte marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.
Proveďte nákladovou analýzu, rizikovou analýzu a zhodnoťte přínosy marketingového plánu pro tuto firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literatury vztahující se k problematice marketingového plánování.
II. Praktická část
Dle teoretických poznatků proveďte analýzy nutné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků z provedených analýz identifikujte cíle projektu a sestavte marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.
Proveďte nákladovou analýzu, rizikovou analýzu a zhodnoťte přínosy marketingového plánu pro tuto firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2000. 117 s. ISBN 80-7169-720-6.
[3] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[4] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2000. 117 s. ISBN 80-7169-720-6.
[3] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[4] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Porvazník - Jaká je ek. stránka Vašeho projektu?
doc. Kozák - Jaký je rozdíl mezi propagací a marketingovou komunikací?
Ing. Dobeš - jak budete reslizovat plán " vytvoření databáze zakazníků"?