Tato diplomová práce se zabývá návrhem sponzorských aktivit společnosti CGS Tyres/Mitas a. s. v oblasti motocyklového sportu na rok 2011 a zvýšením jejich účinnosti. Práce je rozdělena na tři části.
V teoretické části je na základě sesbírání potřebných informací z literatury a internetových stránek objasněn pojen sponzorství, proces sponzorování, cíle a typy, posloupnost při zpracování sponzorského programu a způsoby měření sponzoringu.
V analytické části je představena společnost a provedena analýza současného stavu sponzoringu společnosti a analýza konkurence.
V projektové části je navržen plán sponzorování a zvýšení jeho efektivity, vypracována nákladová a riziková analýza tohoto plánu a na závěr zhodnocen jeho přínos společnosti.
Annotation in English
This thesis deals with project of sponsorship activities of CGS Tyres/Mitas company in the sphere of motorcycle sports in 2011 and with increasing of their effectiveness. The thesis is divided into three parts.
In the theoretical part is clarified the term sponsorship, process of sponsorship, goals and types, hierarchy in elaboration of sponsorship programs and ways to measure sponsorship on the bases of gathering of the necessary information from the literature and websites.
In the analytical part is presented the CGS Tyres/Mitas company and analysed the current state of company sponsorship and undertook the competition analysis.
In the project part is proposed a sponsorship plan and increase of its effectiveness, worked out cost and risk analysis of this plan and in conclusion is reviewed its contribution to the society.
Tato diplomová práce se zabývá návrhem sponzorských aktivit společnosti CGS Tyres/Mitas a. s. v oblasti motocyklového sportu na rok 2011 a zvýšením jejich účinnosti. Práce je rozdělena na tři části.
V teoretické části je na základě sesbírání potřebných informací z literatury a internetových stránek objasněn pojen sponzorství, proces sponzorování, cíle a typy, posloupnost při zpracování sponzorského programu a způsoby měření sponzoringu.
V analytické části je představena společnost a provedena analýza současného stavu sponzoringu společnosti a analýza konkurence.
V projektové části je navržen plán sponzorování a zvýšení jeho efektivity, vypracována nákladová a riziková analýza tohoto plánu a na závěr zhodnocen jeho přínos společnosti.
Annotation in English
This thesis deals with project of sponsorship activities of CGS Tyres/Mitas company in the sphere of motorcycle sports in 2011 and with increasing of their effectiveness. The thesis is divided into three parts.
In the theoretical part is clarified the term sponsorship, process of sponsorship, goals and types, hierarchy in elaboration of sponsorship programs and ways to measure sponsorship on the bases of gathering of the necessary information from the literature and websites.
In the analytical part is presented the CGS Tyres/Mitas company and analysed the current state of company sponsorship and undertook the competition analysis.
In the project part is proposed a sponsorship plan and increase of its effectiveness, worked out cost and risk analysis of this plan and in conclusion is reviewed its contribution to the society.
Analyzujte současný stav sponzoringu v MITAS a. s.
Sestavte plán sponzorských aktivit společnosti MITAS a. s. v oblasti motocyklového sportu.
Vypracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši o sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sponzoringu v MITAS a. s.
Sestavte plán sponzorských aktivit společnosti MITAS a. s. v oblasti motocyklového sportu.
Vypracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Recommended resources
[1] CLOW, K. E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing {-} strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Recommended resources
[1] CLOW, K. E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing {-} strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, schemes
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Lipták - Sponzoring a jeho užití v propagaci firmy? Hodnocení kvality sponzoringu?
Dohanlová - Jaké měřitelné ukazatele použít k hodnocení sponzoringu?