Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s. r. o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s. r. o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with integrated marketing communication and sponsoring of the company Viessmann.
The aim of this thesis is to develop a project in order to improve sponsoring activities in given company and find a way how to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication in the company Viessmann.
The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the integrated marketing communication sponsoring. The second part analyzes the contemporary integrated marketing communication and sponsoring in the company Viessmann. In final part is design of the project itself and implementation of possible changes to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, měření efektivnosti sponzoringu, nákladová analýza, riziková analýza, sponzoring, sportovní sponzoring
Klíčová slova v angličtině
cost analysis, hazard operation study, integrated marketing communication, measurement of efficiency in sponsoring, sponsoring, sport sponsoring
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s. r. o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s. r. o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with integrated marketing communication and sponsoring of the company Viessmann.
The aim of this thesis is to develop a project in order to improve sponsoring activities in given company and find a way how to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication in the company Viessmann.
The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the integrated marketing communication sponsoring. The second part analyzes the contemporary integrated marketing communication and sponsoring in the company Viessmann. In final part is design of the project itself and implementation of possible changes to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, měření efektivnosti sponzoringu, nákladová analýza, riziková analýza, sponzoring, sportovní sponzoring
Klíčová slova v angličtině
cost analysis, hazard operation study, integrated marketing communication, measurement of efficiency in sponsoring, sponsoring, sport sponsoring
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se ke sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace sponzoringu ve firmě Viessmann, s. r. o.
Vypracujte projekt pro vyšší využití sponzoringu jakou součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se ke sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace sponzoringu ve firmě Viessmann, s. r. o.
Vypracujte projekt pro vyšší využití sponzoringu jakou součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2004. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SEHNALOVÁ, R. et al. Sponzoring v médiích. Praha: IP Praha: 1998. 31 s. (bez ISBN)
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2004. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SEHNALOVÁ, R. et al. Sponzoring v médiích. Praha: IP Praha: 1998. 31 s. (bez ISBN)
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Porvazník - Jaké jsou vztahy mezi pojmy: sponzoring, filantropie?
Mgr Kolčavová - Existují dotace na podporu topení ekolog. druhy?
ing. Dobeš - Jaká je pravděpodobnost, že německá centrála Vaši změnu loga schválí?