Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is concerned with present and future condition of marketing communication in the company Hanacka Kyselka, s. r. o. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing communication. The practical part analyses the company and evaluates its current marketing communication. Based on results of analysis is worked out project of marketing communication plan for an year 2010. The project deals with costs, timing and potential risks. The aim of the project is to make the marketing communication more effective and due to enhancing a market share.
marketing communication, communication tools, analysis, plan.
Rozsah průvodní práce
105 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is concerned with present and future condition of marketing communication in the company Hanacka Kyselka, s. r. o. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing communication. The practical part analyses the company and evaluates its current marketing communication. Based on results of analysis is worked out project of marketing communication plan for an year 2010. The project deals with costs, timing and potential risks. The aim of the project is to make the marketing communication more effective and due to enhancing a market share.
marketing communication, communication tools, analysis, plan.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s. r. o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt plánu marketingové komunikace pro danou firmu na rok 2010.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s. r. o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt plánu marketingové komunikace pro danou firmu na rok 2010.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Propagace v léčebných centrech, wellnes centrech a zahraničních trzích? Vědecká studie produktu a využití silných stránek k propagaci? Náklady a výnosy - délka návratnosti investic?
Dohnalová - Lze modifikovat strukturu látek v produktech? Lze snížit náklady v daných případech?