Cílem diplomové práce je návrh podpory image společnosti XYZ pomocí zvolených aktivit v oblastech podnikového designu, kultury, komunikace a produktu. Teoretická část práce na základě literárního výzkumu obecně vymezuje služby, strategické plánování a image firmy. Analytická část sestává z analýz podnikatelského prostředí, mikroprostředí společnosti XYZ a jejích současných aktivit zaměřených na podporu image spolu s vyhodnocením dotazníkového průzkumu realizovaného mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti. Výstupy slouží jako podklad pro formulaci žádaného cílového stavu v oblasti zlešování image a strategie jeho dosažení. Řešení je podrobeno časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the master thesis is to devise a corporate image-building strategy of the XYZ company by choosing activities from the fields of design, culture, communication and product. The theoretical part in general terms describes services, strategic planning and corporate image based on literature research. The analytical part consists of analyses of business environment, microenvironment of the XYZ company and its current activities focused on the image building as well as the evaluation of a questionnaire exploration conducted among its employees and clients. The output forms basis on which a desired future state of the corporate image is formulated along with the strategy of how the state is to be achieved. The solution is scrutinized by means of time, risk and cost analyses.
Cílem diplomové práce je návrh podpory image společnosti XYZ pomocí zvolených aktivit v oblastech podnikového designu, kultury, komunikace a produktu. Teoretická část práce na základě literárního výzkumu obecně vymezuje služby, strategické plánování a image firmy. Analytická část sestává z analýz podnikatelského prostředí, mikroprostředí společnosti XYZ a jejích současných aktivit zaměřených na podporu image spolu s vyhodnocením dotazníkového průzkumu realizovaného mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti. Výstupy slouží jako podklad pro formulaci žádaného cílového stavu v oblasti zlešování image a strategie jeho dosažení. Řešení je podrobeno časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the master thesis is to devise a corporate image-building strategy of the XYZ company by choosing activities from the fields of design, culture, communication and product. The theoretical part in general terms describes services, strategic planning and corporate image based on literature research. The analytical part consists of analyses of business environment, microenvironment of the XYZ company and its current activities focused on the image building as well as the evaluation of a questionnaire exploration conducted among its employees and clients. The output forms basis on which a desired future state of the corporate image is formulated along with the strategy of how the state is to be achieved. The solution is scrutinized by means of time, risk and cost analyses.
Na teoretické bázi definujte pojem image, její význam a vazbu na konkurenceshopnost firmy a na tomto základě vymezte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Popište a analyzujte realizované činnosti a aktivity přispívající ke zkvalitnění image společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zlepšení formulací strategie podpory image firmy a rozpracujte ji do projektového řešení.
Navrhované řešení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na teoretické bázi definujte pojem image, její význam a vazbu na konkurenceshopnost firmy a na tomto základě vymezte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Popište a analyzujte realizované činnosti a aktivity přispívající ke zkvalitnění image společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zlepšení formulací strategie podpory image firmy a rozpracujte ji do projektového řešení.
Navrhované řešení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. 12th edition. New Jersey : Prentice Hall, 2006. 816 p. ISBN 978-0-13-145757-7.
[2] MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 551 s. ISBN 978-80-7169-329-1.
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. 12th edition. New Jersey : Prentice Hall, 2006. 816 p. ISBN 978-0-13-145757-7.
[2] MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 551 s. ISBN 978-80-7169-329-1.
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Pest analýza a začlenění ekologické stránky daného projektu do ní? Náklady a výnosy daného projektu?
Pilík - změna značek na spotřebitelských a průmyslových trzích?