Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti Pixmac a také marketingový průzkum v oblasti využití mikrofotobank v České republice. Na základě všech provedených analýz byly navrženy akční plány, které vedou ke zvýšení prodeje fotografií a známosti mikrofotobanky Pixmac. Celý projekt je také podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter’s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present marketing activities of microstock Pixmac and also marketing research focused on microstock utilization in the Czech Republic. On the basis of the analysis, the operational plans, which should increase photos sales and reputation of microstock Pixmac, were set up. The whole project is also put through cost and risk analysis.
Klíčová slova
internetový marketing, guerrilla marketing, paprskový marketing, moderní metody propagace, mikrofotobanka, fotobanka, fotografie, internet, strategie, analýza
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, guerrilla marketing, beamvertising, modern methods od promotion, microstock, photobank, photo, internet, strategy, analysis
Rozsah průvodní práce
113 s. , 19 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti Pixmac a také marketingový průzkum v oblasti využití mikrofotobank v České republice. Na základě všech provedených analýz byly navrženy akční plány, které vedou ke zvýšení prodeje fotografií a známosti mikrofotobanky Pixmac. Celý projekt je také podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter’s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present marketing activities of microstock Pixmac and also marketing research focused on microstock utilization in the Czech Republic. On the basis of the analysis, the operational plans, which should increase photos sales and reputation of microstock Pixmac, were set up. The whole project is also put through cost and risk analysis.
Klíčová slova
internetový marketing, guerrilla marketing, paprskový marketing, moderní metody propagace, mikrofotobanka, fotobanka, fotografie, internet, strategie, analýza
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, guerrilla marketing, beamvertising, modern methods od promotion, microstock, photobank, photo, internet, strategy, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z internetového marketingu, guerrilla marketingu a dalších forem marketingu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit fotobanky Pixmac a zhodnoťte její pozici na trhu v rámci internetového prodeje fotografií.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt zavedení netradičních forem marketingu pro mikrofotobanku Pixmac.
Navrhovaný projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z internetového marketingu, guerrilla marketingu a dalších forem marketingu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit fotobanky Pixmac a zhodnoťte její pozici na trhu v rámci internetového prodeje fotografií.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt zavedení netradičních forem marketingu pro mikrofotobanku Pixmac.
Navrhovaný projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days: A 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. 1st edition. Irvine, CA : Entrepreneur Media, 2005. 267 s. ISBN 1932531297.
[3] JENKINS, D. Gorily chtějí banány: Tajemství štíhlého marketingu. 1. vyd. Praha : Práh, 2007. 182 s. ISBN 978-80-7252-192-0.
[4] SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days: A 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. 1st edition. Irvine, CA : Entrepreneur Media, 2005. 267 s. ISBN 1932531297.
[3] JENKINS, D. Gorily chtějí banány: Tajemství štíhlého marketingu. 1. vyd. Praha : Práh, 2007. 182 s. ISBN 978-80-7252-192-0.
[4] SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
ing. Dobeš - Jaké jsou licenční podmínky při nákupu fotografií,
Ing. Uher - Jaké jsou výhody nákupu fotografie ve Vaší spol.?
doc. Kozák - Jaká bude účinnost Vašeho návrhu? Jak se dá změřit účinnost značky?