Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje
komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this Master´s thesis is to analyse current situation of the vegetarian restaurant Prašád in Zlín in field of marketing communication and then create the project of marketing communication strategy for ensuring better attendance and visibility of this restaurant. This Master´s thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part is oriented on service marketing and service marketing mix, field of marketing communication and
tools of communication mix. Practical part involves SWOT analysis and evaluation of this part, interview, competition analysis, analysis of current marketing activities of restaurant Prašád and questionnaire investigations. Most important and final part of Master´s thesis is to elaborate the project of marketing communication strategy of restaurant Prašád. The project is subjected to costs, time and risk analysis.
Keywords: service marketing, service marketing mix, marketing communication, tools of marketing mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
105 s., 12 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje
komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this Master´s thesis is to analyse current situation of the vegetarian restaurant Prašád in Zlín in field of marketing communication and then create the project of marketing communication strategy for ensuring better attendance and visibility of this restaurant. This Master´s thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part is oriented on service marketing and service marketing mix, field of marketing communication and
tools of communication mix. Practical part involves SWOT analysis and evaluation of this part, interview, competition analysis, analysis of current marketing activities of restaurant Prašád and questionnaire investigations. Most important and final part of Master´s thesis is to elaborate the project of marketing communication strategy of restaurant Prašád. The project is subjected to costs, time and risk analysis.
Keywords: service marketing, service marketing mix, marketing communication, tools of marketing mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace restaurace PRAŠÁD.
Vytvořte projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace restaurace PRAŠÁD.
Vytvořte projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, P., a kol. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Consumer Behavior. 9th edition. New Jersey: Prentice Hall, 2007. 561 s. ISBN 0-13-186960-4.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, P., a kol. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Consumer Behavior. 9th edition. New Jersey: Prentice Hall, 2007. 561 s. ISBN 0-13-186960-4.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Definice cíle strategie? Kde máte hodnocení nákladů a výnosů?
Dohnalová - Jste schopni oslovit veškeré typy zákazníků? Hlubší segmentace zákazníků?
Pilík - Změna sortimentu nabízených jídel?