Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC.
Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí.
V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate current marketing communications of product ABC in company XYZ Ltd. and on the basis effected analysis draw up alternative communication campaign of product ABC.
The thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is basis to solving work. It consists of literary sources dealing with issues of marketing communication. In the analytical part, is analyzed the current state of marketing communications, analysis of internal and external environment through SWOT analysis and analysis macroenvironment and microenvironment.
In project part is drew up alternative communication campaign of product ABC and per-formed cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, public relation, přímý marketing, osobní prodej, product placement, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertisement, public relation, direct marketing, personal selling, product placement, sales promotion.
Rozsah průvodní práce
105 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC.
Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí.
V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate current marketing communications of product ABC in company XYZ Ltd. and on the basis effected analysis draw up alternative communication campaign of product ABC.
The thesis is divided into three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is basis to solving work. It consists of literary sources dealing with issues of marketing communication. In the analytical part, is analyzed the current state of marketing communications, analysis of internal and external environment through SWOT analysis and analysis macroenvironment and microenvironment.
In project part is drew up alternative communication campaign of product ABC and per-formed cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, public relation, přímý marketing, osobní prodej, product placement, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertisement, public relation, direct marketing, personal selling, product placement, sales promotion.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracuje rešerši dostupných literárních zdrojů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace produktu ABC ve firmě XYZ.
Navrhněte projekt na zlepšení současného stavu marketingové komunikace produktu ABC ve společnosti XYZ.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracuje rešerši dostupných literárních zdrojů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace produktu ABC ve firmě XYZ.
Navrhněte projekt na zlepšení současného stavu marketingové komunikace produktu ABC ve společnosti XYZ.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HERIBERT, M. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] KOTLER, P., AMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HERIBERT, M. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] KOTLER, P., AMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Co bylo obsahem analýzy současného stavu? Jak jste vymezila cílový stav? Kontrola a zabezpečení správnosti průběhu jednotlivých akcí?
Dohnalová - Jaké % vynakládá firma na marketing?
Pilík - Potencionální trh?