Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the education system of the call centre employees in Česká pojišťovna, a.s. The theoretical part defines the basic terms relating to education with special attention paid to the meaning of lifelong learning and with regard to the specifics of employees´ education. In the practical part a particular organization is described and the current education system is analyzed in detail. The results of the survey of the call centre employees´ interests and needs concerning education are contained herein.
Klíčová slova
Systém podnikového vzdělávání, rozvoj, realizace vzdělávací akce, zpětná vazba, vzdělávací metody, hodnocení systému podnikového vzdělávání.
Klíčová slova v angličtině
Company education system, development, implementation of educational course, feedback, educational methods, evaluation of the company education system.
Rozsah průvodní práce
69 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the education system of the call centre employees in Česká pojišťovna, a.s. The theoretical part defines the basic terms relating to education with special attention paid to the meaning of lifelong learning and with regard to the specifics of employees´ education. In the practical part a particular organization is described and the current education system is analyzed in detail. The results of the survey of the call centre employees´ interests and needs concerning education are contained herein.
Klíčová slova
Systém podnikového vzdělávání, rozvoj, realizace vzdělávací akce, zpětná vazba, vzdělávací metody, hodnocení systému podnikového vzdělávání.
Klíčová slova v angličtině
Company education system, development, implementation of educational course, feedback, educational methods, evaluation of the company education system.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti vzdělávání, komunikace a systému rozvoje lidských zdrojů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti vzdělávání, komunikace a systému rozvoje lidských zdrojů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-614-5.
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-033-3.
MUŽÍK, J. Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-9.
PALÁN, Z. Základy andragogiky. Praha: Vysoká škola J.A. Komenského, 2003. ISBN 80-86723-03-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-614-5.
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-033-3.
MUŽÍK, J. Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-9.
PALÁN, Z. Základy andragogiky. Praha: Vysoká škola J.A. Komenského, 2003. ISBN 80-86723-03-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky obhajoby:
1. Poskytla jste výsledky Vašeho výzkumného šetření pobočce České pojišťovny a případně na základě výsledků Vašeho průzkumu byly ze strany organizace podniknuty nějaké další opatření v oblasti zlepšení a efektivity firemního vzdělávání? - (PhDr. Pavel Opatrný)
2. Pokuste se v několika bodech charakterizovat praktický přínos Vašeho výzkumu. - (PhDr. Pavel Opatrný)