Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing research of current image state. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. Individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses.
Non-profit organization, school, marketing mix, communication mix, image.
Rozsah průvodní práce
99
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing research of current image state. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. Individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses.
Non-profit organization, school, marketing mix, communication mix, image.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S využitím dostupných literárních zdrojů definujte specifika marketingu ve školství s důrazem na marketingový mix.
II. Praktická část
Analyzujte současnou image ZŠ Jevišovice v daném regionu.
Proveďte analýzu využívání nástrojů marketingového mixu v ZŠ Jevišovice.
Na základě analýzy sestavte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image školy.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S využitím dostupných literárních zdrojů definujte specifika marketingu ve školství s důrazem na marketingový mix.
II. Praktická část
Analyzujte současnou image ZŠ Jevišovice v daném regionu.
Proveďte analýzu využívání nástrojů marketingového mixu v ZŠ Jevišovice.
Na základě analýzy sestavte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image školy.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DRUCKER, P. F. Řízení neziskových organizací: praxe a principy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 184 s. ISBN 80-85603-38-1.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 382 s. ISBN 80-902200-8-8.
Seznam doporučené literatury
[1] DRUCKER, P. F. Řízení neziskových organizací: praxe a principy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 184 s. ISBN 80-85603-38-1.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 382 s. ISBN 80-902200-8-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Image a vymezení cílů? Rozepsat procesy a postupy více do hloubky?
Dohnalová - Náklady nulové na určité položky? Lepší využití dle otevřených dveří.
Pilík - Rozhodovatelem rodič či dítě? Rozpočet a zvyšování platu učitelů?