Teoretická část je tvořena poznatky, které vychází z odborných literatur vztahujících se k dané problematice. Je zaměřena na popis neziskových organizací, marketingu školy, dále na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a vlastností a výpočtů image. Praktickou část tvoří seznámení s vybranou organizací a jednotlivé analýzy
hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí praktické části je průzkum, který zjišťuje úroveň image organizace. Na základě provedených analýz je navržen projekt, který je zaměřen na zvýšení povědomí vybrané organizace u veřejnosti a na upevnění
vztahů mezi rodiči a jí prostřednictvím vhodně zvolených nástrojů marketingové
komunikace.
Anotace v angličtině
The theoretical part consists of knowledge, which comes from professional literature related to the topic. It focuses on a description of non-profit organizations, marketing schools, further characterization of particular tools of marketing communications, qualities and image calculations. The practical part includes familiarization with selected organizations and individual analysis reviewing the current state of marketing communications. The practical part is a survey that determined the standards of the organization´s image. On the basis of the analysis a project is designed, which aims at increasing awareness of selected organizations in the public, and at consolidating relationships between parents and the organization it self through its carefully selected marketing tools.
Teoretická část je tvořena poznatky, které vychází z odborných literatur vztahujících se k dané problematice. Je zaměřena na popis neziskových organizací, marketingu školy, dále na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a vlastností a výpočtů image. Praktickou část tvoří seznámení s vybranou organizací a jednotlivé analýzy
hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí praktické části je průzkum, který zjišťuje úroveň image organizace. Na základě provedených analýz je navržen projekt, který je zaměřen na zvýšení povědomí vybrané organizace u veřejnosti a na upevnění
vztahů mezi rodiči a jí prostřednictvím vhodně zvolených nástrojů marketingové
komunikace.
Anotace v angličtině
The theoretical part consists of knowledge, which comes from professional literature related to the topic. It focuses on a description of non-profit organizations, marketing schools, further characterization of particular tools of marketing communications, qualities and image calculations. The practical part includes familiarization with selected organizations and individual analysis reviewing the current state of marketing communications. The practical part is a survey that determined the standards of the organization´s image. On the basis of the analysis a project is designed, which aims at increasing awareness of selected organizations in the public, and at consolidating relationships between parents and the organization it self through its carefully selected marketing tools.
Zpracujte literární přehled vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na oblast školství.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného úrovně marketingové komunikace Mateřské školy Morysův dům ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současné problémy či nedostatky marketingové komunikace a vypracujte projekt marketingové komunikace mateřské školy pro rok 2010.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární přehled vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na oblast školství.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného úrovně marketingové komunikace Mateřské školy Morysův dům ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současné problémy či nedostatky marketingové komunikace a vypracujte projekt marketingové komunikace mateřské školy pro rok 2010.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Gary, KOTLER, Philip. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Gary, KOTLER, Philip. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Porvazník - Může stát financovat některé aktivity ve Vašem projektu,
Ing. Uher - Možnosti financování školky pomocí fondů EU.