Informace o kvalifikační práci SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín.
Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která vznik agentury ovlivní.Cílem vzniklé agentury bude zajistit koordinaci mezi projekty univerzity a studenty. Agentura umožní aktivním studentům získat zkušenosti z praxe spoluprácí s univerzitou. Hlavními činnostmi agentury bude propagace vzdělávacích aktivit univerzity, podpora účasti v mezinárodních soutěžích, sestavení týmů pro vypracovaní marketingové strategie zainteresovaným firmám. Do týmu zapojíme zah-raniční studenty, kteří přinesou zkušenosti ze svých univerzit a atraktivní mezinárodní pra-covní prostředí. Přínosem agentury bude zvýšení znalostí z praxe studentům a zefektivnění komunikace se studenty pro potřeby univerzitních projektů a vzdělávacích aktivit.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create project documentation for the realization of student prop-agation agency and analyze the conditions of the project as interest of students and the stakeholder?s position. The Agency will ensure coordination of projects between university and students. Agency allows active students to get practical experience with university ac-tivities. The main activities of the Agency will promote educational activities of the univer-sity, encouraging participation in international competitions, build teams for marketing strategy to interested companies. A team will welcome the foreign students who bring ex-perience from their universities and attractive international working environment. Agency will bring benefits as increased knowledge of the practical experience for students and more efficient the communication needs among the students and university projects coordinators and educational activities organizers.
Klíčová slova
Projektový management, strategický marketing, marketingová komunikace, studentsá agen-tura, praxe pro studenty, cíl projektu, logický rámec, analýza rizik, kvantitativni průzkum, kvalitativni průzkum, hiearchicka organizační struktura projektu, analýza silných a slabých stránek, plánovaní nákladů a stanovení rozpočtu projektu, projektová dokumentace
Klíčová slova v angličtině
Project management, strategic marketing, marketing communications, Students Agency, practice for students, the goal of the project logical framework, risk analysis, quantitative research, qualitative research, hierarchical organizational structure of the project, analyzing the strengths and weaknesses, planning, costing and project budget, project documentation
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která vznik agentury ovlivní.Cílem vzniklé agentury bude zajistit koordinaci mezi projekty univerzity a studenty. Agentura umožní aktivním studentům získat zkušenosti z praxe spoluprácí s univerzitou. Hlavními činnostmi agentury bude propagace vzdělávacích aktivit univerzity, podpora účasti v mezinárodních soutěžích, sestavení týmů pro vypracovaní marketingové strategie zainteresovaným firmám. Do týmu zapojíme zah-raniční studenty, kteří přinesou zkušenosti ze svých univerzit a atraktivní mezinárodní pra-covní prostředí. Přínosem agentury bude zvýšení znalostí z praxe studentům a zefektivnění komunikace se studenty pro potřeby univerzitních projektů a vzdělávacích aktivit.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create project documentation for the realization of student prop-agation agency and analyze the conditions of the project as interest of students and the stakeholder?s position. The Agency will ensure coordination of projects between university and students. Agency allows active students to get practical experience with university ac-tivities. The main activities of the Agency will promote educational activities of the univer-sity, encouraging participation in international competitions, build teams for marketing strategy to interested companies. A team will welcome the foreign students who bring ex-perience from their universities and attractive international working environment. Agency will bring benefits as increased knowledge of the practical experience for students and more efficient the communication needs among the students and university projects coordinators and educational activities organizers.
Klíčová slova
Projektový management, strategický marketing, marketingová komunikace, studentsá agen-tura, praxe pro studenty, cíl projektu, logický rámec, analýza rizik, kvantitativni průzkum, kvalitativni průzkum, hiearchicka organizační struktura projektu, analýza silných a slabých stránek, plánovaní nákladů a stanovení rozpočtu projektu, projektová dokumentace
Klíčová slova v angličtině
Project management, strategic marketing, marketing communications, Students Agency, practice for students, the goal of the project logical framework, risk analysis, quantitative research, qualitative research, hierarchical organizational structure of the project, analyzing the strengths and weaknesses, planning, costing and project budget, project documentation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro vytvoření studentské propagační agentury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu zájmů studentů o vzdělávací zahraniční stáže a pobyty a analýzu možností spolupráce agentury s vybranými zájmovými skupinami.
Vypracujte projekt na vytvoření studentské propagační agentury.
Uveďte možné náklady, přínosy a rizika spojená s implementaci navrhovaného projektu do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro vytvoření studentské propagační agentury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu zájmů studentů o vzdělávací zahraniční stáže a pobyty a analýzu možností spolupráce agentury s vybranými zájmovými skupinami.
Vypracujte projekt na vytvoření studentské propagační agentury.
Uveďte možné náklady, přínosy a rizika spojená s implementaci navrhovaného projektu do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DOLANSKÝ, Václav, et al. Projektový management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 1996. 376 s. ISBN 80-7169-287-5.
[2] DOLEŽAL, Jan, et al. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 512 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
[3] FILL, Chris. Marketing Communications : contexts, strategies and applications. 4th edition. New York : Pearson Education, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
[4] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] NOKES, Sebastian, KELLY, Sean. The definitive guide to project management : the fast track to getting the job done on time and on budget. 2nd edition. Edinburgh : Financial Times Prentice Hall, 2007. 354 s. ISBN 978 0 273 71097 4.
Seznam doporučené literatury
[1] DOLANSKÝ, Václav, et al. Projektový management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 1996. 376 s. ISBN 80-7169-287-5.
[2] DOLEŽAL, Jan, et al. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 512 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
[3] FILL, Chris. Marketing Communications : contexts, strategies and applications. 4th edition. New York : Pearson Education, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
[4] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] NOKES, Sebastian, KELLY, Sean. The definitive guide to project management : the fast track to getting the job done on time and on budget. 2nd edition. Edinburgh : Financial Times Prentice Hall, 2007. 354 s. ISBN 978 0 273 71097 4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak bude dle Vás vypadat projekt SOFA v roce 2015? Jak bude spolupracovat Vaše agentura s ostatními stud. organizacemi? Není toto uskupení již navíc? Jak jste vybírala respondenty svého výzkumu?