V diplomové práci řeším problematiku komunikace firmy XYZ s. s r.o. se svými zákazníky. Práce je rozdělena na tři tematické celky, které se navzájem doplňují. Provádím literární rešerši, na základě které následně analyzuji současný stav využití internetových technologií ve firmě. SWOT analýzou a osobní konzultací jsem získal potřebná data, abych mohl učinit závěry v hodnocení a navrhnout nedostatky. Cílem práce je vytvořit projekt zlepšení komunikace firmy se zákazníky s využitím internetových technologií. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu, který člením na devět dílčích podprojektů cílených na tuto oblast. Každý projekt kriticky hodnotím a popisuji vlastnosti implementace i z pohledu nákladů. Celou práci uzavírám shrnutím a doporučením pro firmu. Hodnotu této práce přikládám zejména tvůrčím nápadům a inovacím pro firmu s ohledem na konkurenci.
Anotace v angličtině
In this diploma thesis I am dealing with problematics of communication with customers in company XYZ s. s r.o. This thesis is divided into free topics which are in relation to each other. I have done literature and other sources search and used it to analyse current state of usage of internet technologies in company. I get all needed information by SWOT analysis and personal consultation in company, to make decision in company review and see shortcomings. Goal of this thesis is to improve communication of this company with customers and use internet technologies for that purpose. Project part of this work includes nine incremental subprojects focused on communication with customers. Every project is criticaly evaluated and described. Whole diploma thesis is concluded by summary and reccommendations for company. I put significance value of this thesis to particular creative ideas and innovation for the company with relation to competition.
Klíčová slova
SWOT, SEO, informační systém, streaming, on-line, CRM, marketing, PDF
Klíčová slova v angličtině
SWOT, SEO, Information system, Streaming, On-line, CRM, Marketing, PDF
Rozsah průvodní práce
107 s., 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V diplomové práci řeším problematiku komunikace firmy XYZ s. s r.o. se svými zákazníky. Práce je rozdělena na tři tematické celky, které se navzájem doplňují. Provádím literární rešerši, na základě které následně analyzuji současný stav využití internetových technologií ve firmě. SWOT analýzou a osobní konzultací jsem získal potřebná data, abych mohl učinit závěry v hodnocení a navrhnout nedostatky. Cílem práce je vytvořit projekt zlepšení komunikace firmy se zákazníky s využitím internetových technologií. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu, který člením na devět dílčích podprojektů cílených na tuto oblast. Každý projekt kriticky hodnotím a popisuji vlastnosti implementace i z pohledu nákladů. Celou práci uzavírám shrnutím a doporučením pro firmu. Hodnotu této práce přikládám zejména tvůrčím nápadům a inovacím pro firmu s ohledem na konkurenci.
Anotace v angličtině
In this diploma thesis I am dealing with problematics of communication with customers in company XYZ s. s r.o. This thesis is divided into free topics which are in relation to each other. I have done literature and other sources search and used it to analyse current state of usage of internet technologies in company. I get all needed information by SWOT analysis and personal consultation in company, to make decision in company review and see shortcomings. Goal of this thesis is to improve communication of this company with customers and use internet technologies for that purpose. Project part of this work includes nine incremental subprojects focused on communication with customers. Every project is criticaly evaluated and described. Whole diploma thesis is concluded by summary and reccommendations for company. I put significance value of this thesis to particular creative ideas and innovation for the company with relation to competition.
Klíčová slova
SWOT, SEO, informační systém, streaming, on-line, CRM, marketing, PDF
Klíčová slova v angličtině
SWOT, SEO, Information system, Streaming, On-line, CRM, Marketing, PDF
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši z dané oblasti a proveďte zhodnocení vývoje trendů v marketingu a reklamě.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu systému obchodování, stávající propagace a v oblasti komunikace se zákazníky v organizaci ANAG s. s r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy, specifikujte přednosti a nedostatky z pohledu organizace a koncového spotřebitele.
Zpracujte syntézu získaných poznatků a formulujte východiska pro zlepšení systému obchodování a komunikace s využitím inter/intranetovských technologií.
Vypracujte diplomový projekt zefektivnění systému obchodních činností a forem komunikace se zákazníky v organizaci ANAG s. s r. o.
Zhodnoťte navrhované projektové řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši z dané oblasti a proveďte zhodnocení vývoje trendů v marketingu a reklamě.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu systému obchodování, stávající propagace a v oblasti komunikace se zákazníky v organizaci ANAG s. s r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy, specifikujte přednosti a nedostatky z pohledu organizace a koncového spotřebitele.
Zpracujte syntézu získaných poznatků a formulujte východiska pro zlepšení systému obchodování a komunikace s využitím inter/intranetovských technologií.
Vypracujte diplomový projekt zefektivnění systému obchodních činností a forem komunikace se zákazníky v organizaci ANAG s. s r. o.
Zhodnoťte navrhované projektové řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUSH, Robert, ORTINAU, David. Marketing research : a practical approach for the new millennium. 4th edition. Boston : Irwin/McGraw-Hill, 2000. 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[3] CASLIONE, John. Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2009. 214 s. ISBN 978-80-251-2599-1.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BUSH, Robert, ORTINAU, David. Marketing research : a practical approach for the new millennium. 4th edition. Boston : Irwin/McGraw-Hill, 2000. 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[3] CASLIONE, John. Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2009. 214 s. ISBN 978-80-251-2599-1.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Consulting ve spojení s projektem? Jaký je hlavní typ klientely? Hlavní konkurence firmy?
Dohnalová - Elektronické knihy jakého druhu? Byl prováděn průzkum ohledně tohoto tématu?
Pilík - Názor na beletrii a jiné druhy literárních typů v souvislosti na formu zpracování dle elektronických knih? Autorská ochrana elektronických knih?