Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové kampaně pro nízkoenergetické modulární stavby. Analyzuje situaci na trhu modulárního bydlení, hodnotí postavení společnosti, pro kterou je tato práce zpracována, a navrhuje možné způsoby marketingové prezentace jejího nového produktu.
Anotace v angličtině
The present thesis deals with the theme of marketing campaign for low-energy modular buildings promotion. It analyses the current situation on the modular construction market, evaluates strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company for which the thesis was elaborated, and proposes possible ways of its new product?s marketing presentation.
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové kampaně pro nízkoenergetické modulární stavby. Analyzuje situaci na trhu modulárního bydlení, hodnotí postavení společnosti, pro kterou je tato práce zpracována, a navrhuje možné způsoby marketingové prezentace jejího nového produktu.
Anotace v angličtině
The present thesis deals with the theme of marketing campaign for low-energy modular buildings promotion. It analyses the current situation on the modular construction market, evaluates strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company for which the thesis was elaborated, and proposes possible ways of its new product?s marketing presentation.
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingu zaměřený na marketingovou komunikaci a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané
společnosti.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro uvedení nového stavebního výrobku firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s. r. o. na trh.
Posuďte náklady a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingu zaměřený na marketingovou komunikaci a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané
společnosti.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro uvedení nového stavebního výrobku firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s. r. o. na trh.
Posuďte náklady a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443
s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] GIGLIERANO, V. Business to Business Marketing: Analysis and Practise in a
Dynamic Environment. 1st edition. Mason: Thomson Learning, 2002. 534 p. ISBN 0-324-07296-1.
[3] KOBERA, P. Reklama and marketing. 1. vyd. Brno: Dimar, 1995. 788 s. ISBN
0-89391-157-7.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SCHULTZ, Don E. Moderní reklama: Umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-04-25663-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443
s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] GIGLIERANO, V. Business to Business Marketing: Analysis and Practise in a
Dynamic Environment. 1st edition. Mason: Thomson Learning, 2002. 534 p. ISBN 0-324-07296-1.
[3] KOBERA, P. Reklama and marketing. 1. vyd. Brno: Dimar, 1995. 788 s. ISBN
0-89391-157-7.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] SCHULTZ, Don E. Moderní reklama: Umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-04-25663-5.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Michal Pilík, Ph.D., hodnocení 39
Otázky:
1)V práce navrhujete vylepšit konfigurátor výrobků na webových stránkách firmy. Jaký konfigurátor využívá firma v současné době? Používají tyto konfigurátory i konkurenční firmy? Pokud ano, tak jaké, co takové konfigurátory umí
Oponent DP: Ing. Lenka Harantová, hodnocení 38 bodů
Otázky:
1)Jako cílovou skupinu uvádíte v rámci státní správy ředitele předškolních a školních zařízení. Který z Vámi navrhovaných marketingových nástrojů zasahuje tuto cílovou skupinu?
2)Jakými metodami byste změřil účinnost Vašich projektových návrhů?
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.: otázka
1) Domníváte se, že by bylo možné tyto stavby využít pro stavbu domů s pečovatelskou službou? - otázka byla zodpovězena zcela
Mgr. Josef Piska: otázka
1) Platí se daň z nemovitosti u těchto druhů staveb? - otázka byla zodpovězena uspokojivě