Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project to raise awareness of the firm Kalma in the eyes of the potential customers. The paper is traditionally divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing communications through traditional and modern trends in marketing, marketing research, company image, competition and competitiveness. The practical part deals with analysis of internal and external enviroment of the company, competitors analy-sis, analysis of current marketing activities and questionnaire survey to determine knowledge of the company. SWOT analysis is an outcome of the project, suggest activities, which should increase strengthening existing customer relationships. The project is also subject to project timing, cost and risk analysis.
Klíčová slova
moderní marketingové trendy, marketingová komunikace, reklama, image společnosti, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
modern trends in marketing, marketing communications, advertising, company image, marketing research
Rozsah průvodní práce
105 s., 2 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project to raise awareness of the firm Kalma in the eyes of the potential customers. The paper is traditionally divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing communications through traditional and modern trends in marketing, marketing research, company image, competition and competitiveness. The practical part deals with analysis of internal and external enviroment of the company, competitors analy-sis, analysis of current marketing activities and questionnaire survey to determine knowledge of the company. SWOT analysis is an outcome of the project, suggest activities, which should increase strengthening existing customer relationships. The project is also subject to project timing, cost and risk analysis.
Klíčová slova
moderní marketingové trendy, marketingová komunikace, reklama, image společnosti, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
modern trends in marketing, marketing communications, advertising, company image, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska nezbytná pro praktickou část s důrazem na image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav postavení firmy na trhu a jak firmu vnímají potenciální zákazníci.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt, který má zajistit zvýšení známosti firmy prostřednictvím moderních trendů marketingu.
Vyhodnoťte náklady na realizaci, očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska nezbytná pro praktickou část s důrazem na image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav postavení firmy na trhu a jak firmu vnímají potenciální zákazníci.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt, který má zajistit zvýšení známosti firmy prostřednictvím moderních trendů marketingu.
Vyhodnoťte náklady na realizaci, očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing, aneb, Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 451 s. ISBN 978-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management. 2. dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85608-2.
[4] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing, aneb, Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 451 s. ISBN 978-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management. 2. dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85608-2.
[4] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kozák - Je důležitější zaměřovat se na nové nebo stávající zákazníky? Jaký je to "pozitivní odpor k sóji"?
Ing. Uher - Není důležitější zaměřit se na užší cílovou skupinu zákazníků?