Tato diplomová práce se zabývá projektem založení a rozvoje společnosti v oblasti obchodu s tuhými palivy a je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
Na základě poznatků z analytické části, ve které je vypracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a Matice GE, je zpracován konkrétní projekt. Závěrem jsou uvedeny analýzy s tímto projektem související. Jedná se o rizikovou, časovou a nákladovou analýzu.
Anotace v angličtině
This dissertation addresses the establishment and development of a solid fuel trading company and is divided into three parts - theoretical, analytical and project.
On the basis of the analytical part that consists of PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT analysis and the GE matrix, we proceed with a particular project.
Finally we present analyses relating with this project. Namely risk, time and cost analyses.
Klíčová slova
podnikání, založení společnosti, společnost s ručením omezeným, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, Matice GE
Klíčová slova v angličtině
business, establishment of a company, Limited company, PEST analysis, Porter’s five forces model, SWOT analysis, GE matrix
Rozsah průvodní práce
86 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem založení a rozvoje společnosti v oblasti obchodu s tuhými palivy a je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
Na základě poznatků z analytické části, ve které je vypracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a Matice GE, je zpracován konkrétní projekt. Závěrem jsou uvedeny analýzy s tímto projektem související. Jedná se o rizikovou, časovou a nákladovou analýzu.
Anotace v angličtině
This dissertation addresses the establishment and development of a solid fuel trading company and is divided into three parts - theoretical, analytical and project.
On the basis of the analytical part that consists of PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT analysis and the GE matrix, we proceed with a particular project.
Finally we present analyses relating with this project. Namely risk, time and cost analyses.
Klíčová slova
podnikání, založení společnosti, společnost s ručením omezeným, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, Matice GE
Klíčová slova v angličtině
business, establishment of a company, Limited company, PEST analysis, Porter’s five forces model, SWOT analysis, GE matrix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury charakterizujte problematiku založení a rozvoje společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí a zjistěte podnikatelské příležitosti v daném odvětví.
Vypracujte konkrétní projekt založení a rozvoje podniku v oblasti obchodu s tuhými palivy.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury charakterizujte problematiku založení a rozvoje společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenčního prostředí a zjistěte podnikatelské příležitosti v daném odvětví.
Vypracujte konkrétní projekt založení a rozvoje podniku v oblasti obchodu s tuhými palivy.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., ODEHNALOVÁ, D., VYKYPĚL, O. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KORÁB, V. Založení a řízení společnosti: společnost s ručením omezeným, komanditní společnost, veřejná obchodní společnost. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 252 s. ISBN 80-251-0592-X.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Victoria Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., ODEHNALOVÁ, D., VYKYPĚL, O. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KORÁB, V. Založení a řízení společnosti: společnost s ručením omezeným, komanditní společnost, veřejná obchodní společnost. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 252 s. ISBN 80-251-0592-X.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Victoria Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dobeš - Proč uvažujete pouze s tak malým okruhem zákazníků?
Uher - Považujete za hrozbu topení plynem? Uvažujete o dotaci z EU při realizaci projektu?