Informace o kvalifikační práci Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku
v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is in the theoretical part mostly aimed at competition field, marketing methods and CRM issues. In the analytical part, a company XY is closely introduced. Not only a history of the company is described here, but there is also a current state and situation in the company. In the final project part, I was trying to refer to new marketing elements, which could be implemented in the company XY in the future and would improve its performance.
Klíčová slova
Konkurence, Marketingová metoda, CRM systém, Analýza, Reklama, Zaměstnanci, Společnost.
Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku
v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is in the theoretical part mostly aimed at competition field, marketing methods and CRM issues. In the analytical part, a company XY is closely introduced. Not only a history of the company is described here, but there is also a current state and situation in the company. In the final project part, I was trying to refer to new marketing elements, which could be implemented in the company XY in the future and would improve its performance.
Klíčová slova
Konkurence, Marketingová metoda, CRM systém, Analýza, Reklama, Zaměstnanci, Společnost.
Zpracujte rešerši odborné literatury vztahující se k marketingové strategii, poskytování služeb a řízení firmy.
II. Praktická část
Analyzujte činnosti ve firmě XY zaměřené na marketing a poskytování služeb.
Porovnejte konkurenceschopnost a možnosti firmy XY s jinými firmami ve stejném oboru, ale i mimo něj.
Zpracujte projekt aplikace nových marketingových metod do firmy XY.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši odborné literatury vztahující se k marketingové strategii, poskytování služeb a řízení firmy.
II. Praktická část
Analyzujte činnosti ve firmě XY zaměřené na marketing a poskytování služeb.
Porovnejte konkurenceschopnost a možnosti firmy XY s jinými firmami ve stejném oboru, ale i mimo něj.
Zpracujte projekt aplikace nových marketingových metod do firmy XY.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 3. vyd. Praha: Grada, 2009. 196 s. ISBN 978-80-247-2986-2.
[4] ŠTŮSEK, J. Řízení provozu v logistických řetězcích. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007. 227 s. ISBN 978-80-7179-534-6.
[5] TOMEK, G. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 3. vyd. Praha: Grada, 2009. 196 s. ISBN 978-80-247-2986-2.
[4] ŠTŮSEK, J. Řízení provozu v logistických řetězcích. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007. 227 s. ISBN 978-80-7179-534-6.
[5] TOMEK, G. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Lipták - Je určitá ekologická vazba s daným projektem? Jaký je Váš názor na znalostní marketing?
Pilík - Co je to marketingová metoda? Facebook jako nástroj komunikace? Jaké jsou marketingové komunikace?