Tato práce si klade za cíl zlepšení image organizace Středisko volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace s využitím nástrojů marketingového mixu a aplikací BCG modelu. Praktická část zpracovává výsledky dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model. Na základě výsledků těchto analýz je vypracován projekt k zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketingového mixu a vnitřní předpis sjednocující propagaci organizace.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is focused on image of Středisko volného času Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization, for using methods of marketing mix and application of the BCG model. Analytic part includes analysis of present image organization, the SWOT, PEST and Porter five forces analyses. Based on these analyses, proposal of new standard for application of marketing methods and propagation is given in the project.
Tato práce si klade za cíl zlepšení image organizace Středisko volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace s využitím nástrojů marketingového mixu a aplikací BCG modelu. Praktická část zpracovává výsledky dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model. Na základě výsledků těchto analýz je vypracován projekt k zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketingového mixu a vnitřní předpis sjednocující propagaci organizace.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is focused on image of Středisko volného času Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization, for using methods of marketing mix and application of the BCG model. Analytic part includes analysis of present image organization, the SWOT, PEST and Porter five forces analyses. Based on these analyses, proposal of new standard for application of marketing methods and propagation is given in the project.
Na základě literární rešerše charakterizujte marketingovou komunikaci, image a neziskové organizace.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte organizaci Středisko volného času Rožnov p. R. a její současnou image.
Vytvořte projekt na zlepšení image Střediska volného času Rožnov p. R.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše charakterizujte marketingovou komunikaci, image a neziskové organizace.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte organizaci Středisko volného času Rožnov p. R. a její současnou image.
Vytvořte projekt na zlepšení image Střediska volného času Rožnov p. R.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 1. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160.
[2] PAVLŮ, Dušan, et al. Marketingová komunikace a image. 1. vyd. Zlín: Malá edice FMK UTB/5, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[3] ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 1. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160.
[2] PAVLŮ, Dušan, et al. Marketingová komunikace a image. 1. vyd. Zlín: Malá edice FMK UTB/5, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[3] ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kučera - Proč se firma neobjevuje více v lokálním tisku místo celostátního?
Pilík - Jakým způsobem více zlepšíte image? K čemu je vázána časová analýza? Proč jste se zaměřila pouze na směrnici?
Lipták - Jakým způsobem byste tvořila programy pro klienty? Jak byste charakterizovala prospěšnost firmy z hlediska nabízení možností a lze mít flexibilní image?
Kučera - Jak byste zaměřila image?