Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s. r. o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit.
Annotation in English
This thesis addresses the issue of marketing communication, specifically the current state of the analyzed company X - Y, Ltd. Part of this thesis are also suggestions for possible chan-ges concerning the communication mix, whose implementation will lead to increased effici-ency of communication, better meeting the needs and wishes of customers and raise aware-ness of the company. The theoretical part explains the concepts and context of the marketing communication, trends and their use in practice through the literature search. Based on the results of the analysis and evaluation of the current state of marketing communication, I elaborated a project to implement an effective communication mix. Individual suggestions include information on costs, target groups, time sequences, the potential risks of selected tools and methods of evaluating the effectiveness of selected communication activities.
Keywords
marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, SWOT analýza, společnost X - Y, s. r. o.
Keywords in English
marketing communication, communication mix tool, SWOT analysis, the company X - Y, Ltd.
Length of the covering note
121 s.
Language
CZ
Annotation
Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s. r. o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit.
Annotation in English
This thesis addresses the issue of marketing communication, specifically the current state of the analyzed company X - Y, Ltd. Part of this thesis are also suggestions for possible chan-ges concerning the communication mix, whose implementation will lead to increased effici-ency of communication, better meeting the needs and wishes of customers and raise aware-ness of the company. The theoretical part explains the concepts and context of the marketing communication, trends and their use in practice through the literature search. Based on the results of the analysis and evaluation of the current state of marketing communication, I elaborated a project to implement an effective communication mix. Individual suggestions include information on costs, target groups, time sequences, the potential risks of selected tools and methods of evaluating the effectiveness of selected communication activities.
Keywords
marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, SWOT analýza, společnost X - Y, s. r. o.
Keywords in English
marketing communication, communication mix tool, SWOT analysis, the company X - Y, Ltd.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současné praxe komunikace společnosti X-Y, s. r. o.
Navrhněte zefektivnění současného stavu marketingové komunikace společnosti X-Y, s. r. o.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současné praxe komunikace společnosti X-Y, s. r. o.
Navrhněte zefektivnění současného stavu marketingové komunikace společnosti X-Y, s. r. o.
Závěr
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[3] GLOGAR, Alois. Marketingové plánování, controlling a audit. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146 s. ISBN 80-7318-401-X.
[4] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 785 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[3] GLOGAR, Alois. Marketingové plánování, controlling a audit. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146 s. ISBN 80-7318-401-X.
[4] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 785 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Pilík - Vliv pest analýzy na prováděný projekt a důvod? Je rozhlas vhodný prostředek pro komunikaci na B2B? Účinnost reklamy? Venkovní reklamy a jejich účinnost?
Kučera - Proč máte nízké náklady na PR?
Lipták - Závislost mezi výrobkem a marketingovými nástroji? Váš názor na personální komunikaci dané firmy?