Tato práce analyzuje mediální trh a trh s tištěnými médii, konkrétně se práce zaměří na porovnání příjmů těchto médií z inzerce před globální finanční krizí a v jejím průběhu. V praktické části jsou navržena konkrétní řešení problému snižujících se výnosů z inzerce. Před závěrem je navržen projekt na realizaci řešení pro deník E15, který vydává společnost Mladá fronta.
Anotace v angličtině
This graduation thesis analyzes the media market and the market for print media. Specifi-cally the work will focus on a comparison of income from media advertising before and during the global financial crisis. The concrete solutions to the problem of decreasing reve-nues from advertising are proposed in the practical part of the thesis. Before the conclusion there is a project designed to implement the solution for E15 daily, which is published by Mlada fronta.
Daily, press, media, global financial crisis, media marketing, investment promotion, advertising
Rozsah průvodní práce
65 s. (74530 znaků), 15 s. obr
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce analyzuje mediální trh a trh s tištěnými médii, konkrétně se práce zaměří na porovnání příjmů těchto médií z inzerce před globální finanční krizí a v jejím průběhu. V praktické části jsou navržena konkrétní řešení problému snižujících se výnosů z inzerce. Před závěrem je navržen projekt na realizaci řešení pro deník E15, který vydává společnost Mladá fronta.
Anotace v angličtině
This graduation thesis analyzes the media market and the market for print media. Specifi-cally the work will focus on a comparison of income from media advertising before and during the global financial crisis. The concrete solutions to the problem of decreasing reve-nues from advertising are proposed in the practical part of the thesis. Before the conclusion there is a project designed to implement the solution for E15 daily, which is published by Mlada fronta.
Daily, press, media, global financial crisis, media marketing, investment promotion, advertising
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části uveďte základní pojmy jako podklady pro část praktickou a projektovou. Stanovte cíl a hypotézy práce.
2. V části praktické analyzujte vývoj investic do propagace a porovnejte jej s vývojem v době krize na mediálním trhu obecně; konkrétně se pak zaměřte na deník E15. Zhodnoťte platnost stanovených hypotéz.
3. V projektové části navrhněte řešení problému a metody jeho uvedení do praxe.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části uveďte základní pojmy jako podklady pro část praktickou a projektovou. Stanovte cíl a hypotézy práce.
2. V části praktické analyzujte vývoj investic do propagace a porovnejte jej s vývojem v době krize na mediálním trhu obecně; konkrétně se pak zaměřte na deník E15. Zhodnoťte platnost stanovených hypotéz.
3. V projektové části navrhněte řešení problému a metody jeho uvedení do praxe.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip - Marketing management
Keller, Kevin Lane - Strategické řízení značky
Soukalová, Radomila - Strategický marketing
Reifová, Irena - Slovník mediální komunikace
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip - Marketing management
Keller, Kevin Lane - Strategické řízení značky
Soukalová, Radomila - Strategický marketing
Reifová, Irena - Slovník mediální komunikace