Tato práce popisuje jeden možný způsob realizace výuky v oblasti automatického řízení s využitím WWW stránek Internetu. Jedná se o informační systém CAAC, který by měl sloužit jako vhodný prostředek pro tzv. elektronické formy výuky, přesněji nazývané jako E-learning.
Cílem této bakalářské práce bylo naplňování základních submodulů vybraného tématického okruhu tzv. subsystému ,,Logické řízení‘‘ informačního systému CAAC. Dalším úkolem bylo přidat do subsystému ,,Knihovna hotových programů‘‘ výpočtové programy, které spadají do informačního systému CAAC. Vytvořit ke každému výpočtovému programu informační WWW stránku. Vytvořené WWW stránky informačního systému CAAC poté zprovoznit na Internet.
Annotation in English
This bachelor thesis is one of the ways of education realization for the area of automatic control by utilization of webpages on the Internet. Here, the so-called CAAC information system is proposed as a tool for realization of an electronic form of education that is called eLearning.
The goal of this work was to load of basic submodules choice problem area, so-called subsystem ,,Logical control‘‘. The next goal was to complete to subsystem ,,Library of complete programs‘‘ already created programs that include some parts of the CAAC information system. To choice programs they were created so-called information webpages. The last goal was to accessible of webpages of CAAC information system on the Internet.
Keywords
Logické řízení, informační systém CAAC, E-learning
Keywords in English
Logical control, CAAC information system, E-learning
Length of the covering note
48
Language
CZ
Annotation
Tato práce popisuje jeden možný způsob realizace výuky v oblasti automatického řízení s využitím WWW stránek Internetu. Jedná se o informační systém CAAC, který by měl sloužit jako vhodný prostředek pro tzv. elektronické formy výuky, přesněji nazývané jako E-learning.
Cílem této bakalářské práce bylo naplňování základních submodulů vybraného tématického okruhu tzv. subsystému ,,Logické řízení‘‘ informačního systému CAAC. Dalším úkolem bylo přidat do subsystému ,,Knihovna hotových programů‘‘ výpočtové programy, které spadají do informačního systému CAAC. Vytvořit ke každému výpočtovému programu informační WWW stránku. Vytvořené WWW stránky informačního systému CAAC poté zprovoznit na Internet.
Annotation in English
This bachelor thesis is one of the ways of education realization for the area of automatic control by utilization of webpages on the Internet. Here, the so-called CAAC information system is proposed as a tool for realization of an electronic form of education that is called eLearning.
The goal of this work was to load of basic submodules choice problem area, so-called subsystem ,,Logical control‘‘. The next goal was to complete to subsystem ,,Library of complete programs‘‘ already created programs that include some parts of the CAAC information system. To choice programs they were created so-called information webpages. The last goal was to accessible of webpages of CAAC information system on the Internet.
Keywords
Logické řízení, informační systém CAAC, E-learning
Keywords in English
Logical control, CAAC information system, E-learning
Research Plan
1. Zpracovat literární rešerši na problematiku týkající se podpory elektronické formy výuky v oblasti automatického řízení. Zaměřit se zejména na tématický okruh LOGICKÉ ŘÍZENÍ.
2. Převzít,příp. upravit již existující návrh informačního systému CAAC. Naplnit, příp. upravit stávající základní submoduly subsystému LOGICKÉ ŘÍZENÍ informačního systému CAAC v prostředí WWW stránek.
3. Přidat do subsystému KNIHOVNA HOTOVÝCH PROGRAMŮ informačního systému CAAC, z archivu diplomových prací IŘPI, příp. i z dalších dostupných prací, výpočtové programy, které spadají do oblasti informačního systému CAAC. Ověřte funkčnost těchto programů a vypracujte ke každému z nich informační WWW stránku.
4.Zprovoznit vytvořené WWW stránky informačního systému CAAC na Internetu.
Research Plan
1. Zpracovat literární rešerši na problematiku týkající se podpory elektronické formy výuky v oblasti automatického řízení. Zaměřit se zejména na tématický okruh LOGICKÉ ŘÍZENÍ.
2. Převzít,příp. upravit již existující návrh informačního systému CAAC. Naplnit, příp. upravit stávající základní submoduly subsystému LOGICKÉ ŘÍZENÍ informačního systému CAAC v prostředí WWW stránek.
3. Přidat do subsystému KNIHOVNA HOTOVÝCH PROGRAMŮ informačního systému CAAC, z archivu diplomových prací IŘPI, příp. i z dalších dostupných prací, výpočtové programy, které spadají do oblasti informačního systému CAAC. Ověřte funkčnost těchto programů a vypracujte ke každému z nich informační WWW stránku.
4.Zprovoznit vytvořené WWW stránky informačního systému CAAC na Internetu.
Recommended resources
[1] Balátě,J.:Teorie automatického řízení III, ES VUT v Brně, FS, 1992
[2] Perrin,J.P.,Denoutte,M.,Daclain,E.:Logické systémy - 1, TKI, SNTL,Praha,1986
[3] Broža,P.:Programování WWW stránek pro úplné začátečníky,Computer Press,Praha,2000
[4] Hlavenka,J.,Sedlář,R.,Holčík,T.,Botlík,R.,Mach,J.:Vytváříme WWW stránky,Computer Press,Brno,1999
[5] Kosek,J.:Téměř vše o WWW,2001.
Dostupné na URL:http://www.kosek.cz
Recommended resources
[1] Balátě,J.:Teorie automatického řízení III, ES VUT v Brně, FS, 1992
[2] Perrin,J.P.,Denoutte,M.,Daclain,E.:Logické systémy - 1, TKI, SNTL,Praha,1986
[3] Broža,P.:Programování WWW stránek pro úplné začátečníky,Computer Press,Praha,2000
[4] Hlavenka,J.,Sedlář,R.,Holčík,T.,Botlík,R.,Mach,J.:Vytváříme WWW stránky,Computer Press,Brno,1999
[5] Kosek,J.:Téměř vše o WWW,2001.
Dostupné na URL:http://www.kosek.cz
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Diplomantka prezentoval před komisí pro SZZ cíle, postup řešení, výsledky a závěry své bakalářské práce. Komise vznesla následující dotazy:
1. Jak je to s autorskými právy na některé části? (Ing. Sysala)
2. Kontaktovala jste autora užívaných programů? (doc. Dvoran)
3. Proč má pozadí aplikace tak tmavou barvu? (prof. Srovnal)
Diplomantka pohotově odpověděla na všechny dotazy.