Vytvořila jsem webové stránky, které by měly ulehčit výuku a orientaci studentů při dálkové formě studia. Studenti zde naleznou veškeré materiály k danému předmětu jako jsou otázky ke zkoušce a další odkazy, kde mohou čerpat inforamce pro svá studia. Také se mohou z těchto stránek přihlašovat do školního výukového systému Moodlu, na zkoušky a mohou si prohlédnout přednášky formou prezentace.
Anotace v angličtině
I have created web pages, which should facilitate the education and orientation of students in a distance learning courses. Students can find all materials important for this subject such as examination questions and other links, where they can draw information for their studies, here. They can also enter the school educational system Moodle, examinations and view all lectures in a form of presentation on these pages.
Klíčová slova
Webové stránky, Základy informatiky, HTML
Klíčová slova v angličtině
Web pages, Basics of informatics, HTML
Rozsah průvodní práce
28
Jazyk
AN
Anotace
Vytvořila jsem webové stránky, které by měly ulehčit výuku a orientaci studentů při dálkové formě studia. Studenti zde naleznou veškeré materiály k danému předmětu jako jsou otázky ke zkoušce a další odkazy, kde mohou čerpat inforamce pro svá studia. Také se mohou z těchto stránek přihlašovat do školního výukového systému Moodlu, na zkoušky a mohou si prohlédnout přednášky formou prezentace.
Anotace v angličtině
I have created web pages, which should facilitate the education and orientation of students in a distance learning courses. Students can find all materials important for this subject such as examination questions and other links, where they can draw information for their studies, here. They can also enter the school educational system Moodle, examinations and view all lectures in a form of presentation on these pages.
Klíčová slova
Webové stránky, Základy informatiky, HTML
Klíčová slova v angličtině
Web pages, Basics of informatics, HTML
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši na dané téma.
2. Sestavte elektronickou učební příručku ve formě WWW stránek pro předmět Základy informatiky, která bude sloužit zejména studentům kombinované formy studia.
3. Navrhněte vhodnou strukturu, grafický vzhled příručky a naplnění jednotlivých tématických okruhů teoretickými podklady.
4. Doplňte příručku o názorné řešené příklady z dané problematiky
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši na dané téma.
2. Sestavte elektronickou učební příručku ve formě WWW stránek pro předmět Základy informatiky, která bude sloužit zejména studentům kombinované formy studia.
3. Navrhněte vhodnou strukturu, grafický vzhled příručky a naplnění jednotlivých tématických okruhů teoretickými podklady.
4. Doplňte příručku o názorné řešené příklady z dané problematiky
Seznam doporučené literatury
Prokopová, Z.: Základy informatiky, Skriptum VUT Brno, Fakulta technologická, Brno, 1991.
FARANA, R.: Kapitoly ze základů informatiky. Skriptum VŠB-TU Ostrava, 2003. 108 s. ISBN 80-248-0265-1.
Kosek Jiří: PHP - Tvorba interaktivních internetových aplikací - podrobný průvodce. Praha, Grada, 1999.
Popelková Kateřina: Současná česká grafická úprava knih, možnosti propagace literatury, elektronická kniha. Bakalářská práce. FT UTB Zlín, 2001.
Seznam doporučené literatury
Prokopová, Z.: Základy informatiky, Skriptum VUT Brno, Fakulta technologická, Brno, 1991.
FARANA, R.: Kapitoly ze základů informatiky. Skriptum VŠB-TU Ostrava, 2003. 108 s. ISBN 80-248-0265-1.
Kosek Jiří: PHP - Tvorba interaktivních internetových aplikací - podrobný průvodce. Praha, Grada, 1999.
Popelková Kateřina: Současná česká grafická úprava knih, možnosti propagace literatury, elektronická kniha. Bakalářská práce. FT UTB Zlín, 2001.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky, kterých dosáhla ve své bakalářské práci. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta byly v diskusi vzneseny tyto dotazy:
1. V jakém prostředí byly stránky vytvářeny?
2. Jakým způsobem byly vkládány vzorce?