Bakalářská práce se zabývá e-learningem. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, definice, historie e-learningu, jeho výhody a nevýhody. Je cha-rakterizováno využití informačních technologií ve výuce. V praktické části je popsán vý-zkum, jehož hlavním cílem byla evaluace e-learningu.
Anotace v angličtině
This bachelor essay is about e-learning. In theoretical part basic terms of e-learning are explained and defined, it contains history of e-learning, its advantages and disadvantages. The usement of information technology in education is characterized. In practical part the resource is described, the main goal of resource was evaluation in e-learning.
Klíčová slova
e-learning, dotazník, informační technologie, komunikační technologie, respondent, výzkum
Klíčová slova v angličtině
e-learning, questionnaire, information technology, communication technology, respondent, research
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá e-learningem. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, definice, historie e-learningu, jeho výhody a nevýhody. Je cha-rakterizováno využití informačních technologií ve výuce. V praktické části je popsán vý-zkum, jehož hlavním cílem byla evaluace e-learningu.
Anotace v angličtině
This bachelor essay is about e-learning. In theoretical part basic terms of e-learning are explained and defined, it contains history of e-learning, its advantages and disadvantages. The usement of information technology in education is characterized. In practical part the resource is described, the main goal of resource was evaluation in e-learning.
Klíčová slova
e-learning, dotazník, informační technologie, komunikační technologie, respondent, výzkum
Klíčová slova v angličtině
e-learning, questionnaire, information technology, communication technology, respondent, research
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti e-learningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti e-learningu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. ISBN 80-85931-79-6.
KOPECKÝ, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
KVĚTOŇ, K. Úloha e-learningu na školách. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita Ostrava, 2005. 158 s.
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: SPN, 1990.
ISBN 80-04-21854-7.
VALIŠOVÁ, A. Pedagogika pro učitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 404 s. ISBN 978-80-247-1734-0.
Seznam doporučené literatury
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. ISBN 80-85931-79-6.
KOPECKÝ, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. 1. vyd. Olomouc: Hanex, 2006. 125 s. ISBN 80-85783-50-9.
KVĚTOŇ, K. Úloha e-learningu na školách. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita Ostrava, 2005. 158 s.
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: SPN, 1990.
ISBN 80-04-21854-7.
VALIŠOVÁ, A. Pedagogika pro učitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 404 s. ISBN 978-80-247-1734-0.