Informace o kvalifikační práci Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
Hlavní téma v angličtině
Didactic Means Applied in Teaching of Marketing (For 2nd Year of Bachelor Degree Programme at Faculty of Humanities Tomas Bata University in Zlín)
Název dle studenta
Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
Bakalářská práce se zabývá didaktickými prostředky uplatňovanými při výuce předmětu Marketing realizovaném ve druhém ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem teoretické části bakalářské práce je zhodnocení typologie a různorodosti didaktických prostředků využívaných a imple-mentovaných do vyučování z hlediska různých autorů. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracování modelové přípravy na přednášky a semináře z předmětu Marketing s ohledem na využívání didaktických prostředků. Součástí bakalářské práce je také sebere-flexe autorova pedagogického působení a účinnost edukačního působení autora na znalosti studentů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes didactic means which are used while teaching the subject of Marketing. This subject is studied in the second year of studies under the bachelor program at the Faculty of Humanity Studies at Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part evaluates typology and variety of didactic means which are used and implemented into teaching by various authors. The practical part of the bachelor thesis brings forward role model preparation for lectures and seminars for the subject of Marketing and takes the di-dactic means into consideration. The author’s self-reflection on his pedagogical activity and effectiveness of his teaching methods are also a part of the bachelor thesis.
Bakalářská práce se zabývá didaktickými prostředky uplatňovanými při výuce předmětu Marketing realizovaném ve druhém ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem teoretické části bakalářské práce je zhodnocení typologie a různorodosti didaktických prostředků využívaných a imple-mentovaných do vyučování z hlediska různých autorů. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracování modelové přípravy na přednášky a semináře z předmětu Marketing s ohledem na využívání didaktických prostředků. Součástí bakalářské práce je také sebere-flexe autorova pedagogického působení a účinnost edukačního působení autora na znalosti studentů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes didactic means which are used while teaching the subject of Marketing. This subject is studied in the second year of studies under the bachelor program at the Faculty of Humanity Studies at Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part evaluates typology and variety of didactic means which are used and implemented into teaching by various authors. The practical part of the bachelor thesis brings forward role model preparation for lectures and seminars for the subject of Marketing and takes the di-dactic means into consideration. The author’s self-reflection on his pedagogical activity and effectiveness of his teaching methods are also a part of the bachelor thesis.
Zajistěte a zpracujte odbornou literaturu orientovanou na teorii probírané problematiky.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Vypracujte modelové přípravy na přednášky a semináře předmětu Marketing.
Proveďte sebereflexi vlastního pedagogického působení.
Zjistěte účinnost edukačního působení na znalosti studentů.
Zásady pro vypracování
Zajistěte a zpracujte odbornou literaturu orientovanou na teorii probírané problematiky.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Vypracujte modelové přípravy na přednášky a semináře předmětu Marketing.
Proveďte sebereflexi vlastního pedagogického působení.
Zjistěte účinnost edukačního působení na znalosti studentů.
Seznam doporučené literatury
HLAVATÝ, J. Didaktická technika pro učitele. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2002. ISBN 80-7080-479-3.
CHUDÝ, Š.; KAŠPÁRKOVÁ, S. Didaktická propedeutika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-552-7.
KALHOUS, Z.; OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
Seznam doporučené literatury
HLAVATÝ, J. Didaktická technika pro učitele. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2002. ISBN 80-7080-479-3.
CHUDÝ, Š.; KAŠPÁRKOVÁ, S. Didaktická propedeutika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-552-7.
KALHOUS, Z.; OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.