Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu.
Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac.
Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on marketing communication of The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE). The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part describes the marketing in nonprofit organizations, marketing communication and its particular components, marketing environment, communication process, integrated marketing communications and individual parts of SWOT analysis.
The practical part describes the IAESTE and analyses the currently situation of the organization, its microenvironment and macroenvironment, finally the SWOT analysis is following.
The goal of this project is to analyze current marketing communications in the organization and suggest some recommendations for their improvement.
Keywords
marketing, neziskový sektor, marketingová komunikace, marketingové prostředí, SWOT analýza, komunikační proces
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace IAESTE (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketing v neziskovém sektoru, marketingovou komunikaci a její jednotlivé prvky, marketingové prostředí, komunikační proces, integrovanou marketingovou komunikaci a SWOT analýzu.
Praktická část charakterizuje organizaci IAESTE a analyzuje současný stav organizace, její mikroprostředí a makroprostředí. Následuje analýza marketingové komunikace a SWOT analýza organizac.
Cílem tohoto projektu je vytvořit analýzu současné marketingové komunikace služeb organizace a podat návrhy na její zlepšení.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on marketing communication of The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE). The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part describes the marketing in nonprofit organizations, marketing communication and its particular components, marketing environment, communication process, integrated marketing communications and individual parts of SWOT analysis.
The practical part describes the IAESTE and analyses the currently situation of the organization, its microenvironment and macroenvironment, finally the SWOT analysis is following.
The goal of this project is to analyze current marketing communications in the organization and suggest some recommendations for their improvement.
Keywords
marketing, neziskový sektor, marketingová komunikace, marketingové prostředí, SWOT analýza, komunikační proces
Úvod
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v organizaci IAESTE.
Proveďte odborné marketingové analýzy.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingových komunikací v organizaci.
Závěr
Research Plan
Úvod
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v organizaci IAESTE.
Proveďte odborné marketingové analýzy.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingových komunikací v organizaci.
Závěr
Recommended resources
Kotler , P. and Armstrong, G.. 2005. PRINCIPLES OF MARKETING. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Prentice Hall.
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. MARKETING AN INTRODUCTION. New Jersey: Pearson Prentice Hall.
Frey, P. 2008. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: TO NEJLEPŠÍ Z NOVÝCH TRENDŮ. Praha : Management Press.
Fill, Ch. 2005. MARKETING COMMUNICATIONS: ENGAGEMENT, STRATEGIES AND PRACTISE. Essex: Prentice Hall.
Recommended resources
Kotler , P. and Armstrong, G.. 2005. PRINCIPLES OF MARKETING. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Prentice Hall.
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. MARKETING AN INTRODUCTION. New Jersey: Pearson Prentice Hall.
Frey, P. 2008. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: TO NEJLEPŠÍ Z NOVÝCH TRENDŮ. Praha : Management Press.
Fill, Ch. 2005. MARKETING COMMUNICATIONS: ENGAGEMENT, STRATEGIES AND PRACTISE. Essex: Prentice Hall.