Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení a navržení nového komunikačního mixu v jazykové škole ABECEDA s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána východiska pro formování nástrojů marketingové komunikace a její následné začlenění do marketingového mixu. V praktické části jsou nejdříve uvedeny obecné informace o společnosti. Dále je uvedena analýza současného komunikačního mixu s vyhodnocením a navržením možného řešení, které je zapotřebí pro úpravu prvků marketingové komunikace v dané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyze and propose a new communications mix in language school ABECEDA s.r.o. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part are described the resources for formation of marketing communications. The beginning of the practical part introduces the company on which is the analysis of the current communications mix implemented. In addition the evaluation and recommendation is given because it is important to improve the elements of communications mix.
Klíčová slova
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE, KOMUNIKAČNÍ MIX, PROPAGACE, REKLAMA, OSOBNÍ PRODEJ, VZTAHY S VEŘEJNOSTÍ, PODPORA PRODEJE, PŘÍMÝ MARKETING
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communications mix, promotion, advertising, personal selling, public relations, sales promotion, direct marketing
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
AN
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení a navržení nového komunikačního mixu v jazykové škole ABECEDA s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána východiska pro formování nástrojů marketingové komunikace a její následné začlenění do marketingového mixu. V praktické části jsou nejdříve uvedeny obecné informace o společnosti. Dále je uvedena analýza současného komunikačního mixu s vyhodnocením a navržením možného řešení, které je zapotřebí pro úpravu prvků marketingové komunikace v dané společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyze and propose a new communications mix in language school ABECEDA s.r.o. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part are described the resources for formation of marketing communications. The beginning of the practical part introduces the company on which is the analysis of the current communications mix implemented. In addition the evaluation and recommendation is given because it is important to improve the elements of communications mix.
Klíčová slova
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE, KOMUNIKAČNÍ MIX, PROPAGACE, REKLAMA, OSOBNÍ PRODEJ, VZTAHY S VEŘEJNOSTÍ, PODPORA PRODEJE, PŘÍMÝ MARKETING
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communications mix, promotion, advertising, personal selling, public relations, sales promotion, direct marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých
nástrojů marketingových komunikací.
Charakterizujte společnost Jazyková škola Abeceda, s.r.o. a její
dosavadní komunikační aktivity.
Analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix firmy.
Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingového
mixu a získávání zpětné vazby.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých
nástrojů marketingových komunikací.
Charakterizujte společnost Jazyková škola Abeceda, s.r.o. a její
dosavadní komunikační aktivity.
Analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix firmy.
Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingového
mixu a získávání zpětné vazby.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, Philip Kotler, John Saunders, and Veronica Wong. Principles of Marketing. London: Prentice-Hall, 1998.
Lovelock, Christopher, and Christopher H. Lovelock. Principles of Service Marketing and Management. Alexandria, VA: Prentice Hall, 1999.
Putman, Anthony O.. Marketing Your Services: A Step-by-Step Guide for Small Businesses and Professionals. New York, NY: Wiley, 1990.
Zeithaml , Valarie, and Mary Bitner. Services Marketing: Integrating Customer Focus Across The Firm, 3rd. New York: Mgw-Hi11 College, 2002.
Blattberg, Robert C., Gary Getz, and Jacquelyn S. Thomas. The Marketing Mix. Boston: Harvard Business Review, 2001.
Drummond, Graeme, and John Ensor. Introduction to Marketing Concepts. St. Louis: Butterworth-Heinemann, 2005.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, Philip Kotler, John Saunders, and Veronica Wong. Principles of Marketing. London: Prentice-Hall, 1998.
Lovelock, Christopher, and Christopher H. Lovelock. Principles of Service Marketing and Management. Alexandria, VA: Prentice Hall, 1999.
Putman, Anthony O.. Marketing Your Services: A Step-by-Step Guide for Small Businesses and Professionals. New York, NY: Wiley, 1990.
Zeithaml , Valarie, and Mary Bitner. Services Marketing: Integrating Customer Focus Across The Firm, 3rd. New York: Mgw-Hi11 College, 2002.
Blattberg, Robert C., Gary Getz, and Jacquelyn S. Thomas. The Marketing Mix. Boston: Harvard Business Review, 2001.
Drummond, Graeme, and John Ensor. Introduction to Marketing Concepts. St. Louis: Butterworth-Heinemann, 2005.