Cílem této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování na Internetu. Práce je rozdělená na část teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti internetového marketingu a chování zákazníků. V analytické časti je pomocí kvantitativního marketingového šetření, jmenovitě dotazníku, zkoumáno chování zákazníků na Internetu. Tato část je zakončena SWOT analýzou, která předpovídá budoucí vývoj nakupování na Internetu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyze online behaviour of customers. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. The theoretical part aims at observation of Internet marketing area and customers’ behaviour. By usage of quantitative analysis, namely the questionnaire, the behaviour of customers on the Internet is investigated in the analytical part. The end of this part focuses on the SWOT analysis which tries to predict the future development of online shopping.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, zákazníci, internetový obchod, chování zákazníků
Klíčová slova v angličtině
the Internet, Internet marketing, customers, online shop, customers’ behaviour
Rozsah průvodní práce
64 s., 8 s. obr. příloh.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování na Internetu. Práce je rozdělená na část teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti internetového marketingu a chování zákazníků. V analytické časti je pomocí kvantitativního marketingového šetření, jmenovitě dotazníku, zkoumáno chování zákazníků na Internetu. Tato část je zakončena SWOT analýzou, která předpovídá budoucí vývoj nakupování na Internetu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyze online behaviour of customers. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. The theoretical part aims at observation of Internet marketing area and customers’ behaviour. By usage of quantitative analysis, namely the questionnaire, the behaviour of customers on the Internet is investigated in the analytical part. The end of this part focuses on the SWOT analysis which tries to predict the future development of online shopping.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, zákazníci, internetový obchod, chování zákazníků
Klíčová slova v angličtině
the Internet, Internet marketing, customers, online shop, customers’ behaviour
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti internetového marketingu se zaměřením na zákazníka a jeho nákupní chování na Internetu.
Proveďte analýzu nákupního chování na Internetu u vybrané skupiny zákazníků.
Na základě výsledků analýzy předpovězte možný vývoj nákupního chování na Internetu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti internetového marketingu se zaměřením na zákazníka a jeho nákupní chování na Internetu.
Proveďte analýzu nákupního chování na Internetu u vybrané skupiny zákazníků.
Na základě výsledků analýzy předpovězte možný vývoj nákupního chování na Internetu.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: An Introduction. Alexandria, VA: Prentice Hall.
Chaffey, Dave. 2006. Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (3rd Edition). Alexandria, VA: Prentice Hall, 2006.
Fisher, Robert J., Bernard J. Jaworski, Rafi Mohammed, and Gordon Paddison. 2003. Internet Marketing: Building Advantage in a Networked Economy. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Roberts, Mary Lou. 2007. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. Cincinatti: Atomic Dog.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: An Introduction. Alexandria, VA: Prentice Hall.
Chaffey, Dave. 2006. Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (3rd Edition). Alexandria, VA: Prentice Hall, 2006.
Fisher, Robert J., Bernard J. Jaworski, Rafi Mohammed, and Gordon Paddison. 2003. Internet Marketing: Building Advantage in a Networked Economy. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Roberts, Mary Lou. 2007. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. Cincinatti: Atomic Dog.