Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací.
Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire as a method of acquiring information.
In the second part the satisfaction of customers in the Language School with the Right of State Examination Hradec Králové is analyzed. Based on the analysis, several recommendations serving for improvement are suggested.
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací.
Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire as a method of acquiring information.
In the second part the satisfaction of customers in the Language School with the Right of State Examination Hradec Králové is analyzed. Based on the analysis, several recommendations serving for improvement are suggested.
Úvod
Teoretická část
Teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků a marketingovém výzkumu
Analytická část
Analýza spokojenosti zákazníků Jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové pomocí dotazníkového šetření
Identifikace zjištěných nedostatků a odhalení jejich příčin
Formulace doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků a marketingovém výzkumu
Analytická část
Analýza spokojenosti zákazníků Jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové pomocí dotazníkového šetření
Identifikace zjištěných nedostatků a odhalení jejich příčin
Formulace doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Závěr
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. 2001. Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control. New Jersey: Prentice Hall.
Kozel, R. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing.
Vaštíková, M. 2008. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing.
Zikmund, W. G. 2003. Exploring Marketing Research. Oklahoma: South-Western.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. 2001. Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control. New Jersey: Prentice Hall.
Kozel, R. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing.
Vaštíková, M. 2008. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing.
Zikmund, W. G. 2003. Exploring Marketing Research. Oklahoma: South-Western.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kressová: Do you think that the language school is going to implement your recommendations, eventhough the number of their students has already been falling for a longer period?
Answer: Yes, they have already started to implement them, to introduce changes because they want to improve their services.