Corporátny design vzdelávacieho inštitútu 313.
Táto práca sa zaoberá úlohou korporátneho dizajnu vo vzdelávaní. Okrem vizuálnej zložky sa venuje aj celkovej korporátnej identite a marketingovým stratégiám vzdelávacích inšti-túcií. Analyzuje súčasné trendy vzdelávania, a to najmä mimoškolského a podnikového vzdelávania dospelých. Popisuje najpoužívanejšie vizuálne štýly vo vzdelávaní a na záver vyvodzuje teoretické východiská pre praktickú časť bakalárskej práce, ktorou je korporátny dizajn vzdelávacieho inštitútu. 313 Educational Institute sa zaoberá inovatívnymi metóda-mi vzdelávania v súkromnej a štátnej sfére.
Anotace v angličtině
Corporate design of educational organization
This work focuses on the role of corporate design in education. It documents visual identi-ty and marketing strategies of educational institutes. It analyses contemporary trends in education, focusing on out-of-school education and business training for adults. It de-scribes the most popular visual styles in education marketing. In the conclusion it derives recourses for practical part of bachelor work - corporate design and d manual of educatio-nal institute 313.
Corporátny design vzdelávacieho inštitútu 313.
Táto práca sa zaoberá úlohou korporátneho dizajnu vo vzdelávaní. Okrem vizuálnej zložky sa venuje aj celkovej korporátnej identite a marketingovým stratégiám vzdelávacích inšti-túcií. Analyzuje súčasné trendy vzdelávania, a to najmä mimoškolského a podnikového vzdelávania dospelých. Popisuje najpoužívanejšie vizuálne štýly vo vzdelávaní a na záver vyvodzuje teoretické východiská pre praktickú časť bakalárskej práce, ktorou je korporátny dizajn vzdelávacieho inštitútu. 313 Educational Institute sa zaoberá inovatívnymi metóda-mi vzdelávania v súkromnej a štátnej sfére.
Anotace v angličtině
Corporate design of educational organization
This work focuses on the role of corporate design in education. It documents visual identi-ty and marketing strategies of educational institutes. It analyses contemporary trends in education, focusing on out-of-school education and business training for adults. It de-scribes the most popular visual styles in education marketing. In the conclusion it derives recourses for practical part of bachelor work - corporate design and d manual of educatio-nal institute 313.
Rozsah teoretické práce 25-30 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě
(dle předepsané univerzitní předlohy, viz Směrnice rektora UTB č.12/2009)
na 1 ks CD nosiči, dále odevzdat 2 kusy vytištěné elektronické podoby práce
a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější autorskou podobu.
Praktická část práce bude odevzdána dle specifických požadavků vztahujícímu se
ke konkrétnímu zadání práce.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce 25-30 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě
(dle předepsané univerzitní předlohy, viz Směrnice rektora UTB č.12/2009)
na 1 ks CD nosiči, dále odevzdat 2 kusy vytištěné elektronické podoby práce
a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější autorskou podobu.
Praktická část práce bude odevzdána dle specifických požadavků vztahujícímu se
ke konkrétnímu zadání práce.
Seznam doporučené literatury
Veškeré dostupné knižní zdroje na území ČR (SR) i EU, webové stránky, odborné
časopisy a další literatura doporučená po konzultaci vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
Veškeré dostupné knižní zdroje na území ČR (SR) i EU, webové stránky, odborné
časopisy a další literatura doporučená po konzultaci vedoucím práce.