Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu.
Anotace v angličtině
The theme of this dissertation is corporate design - elementary part of corporate identity. Theoretical part interprets how important is to keep uniform corporate presentation. Practical part applies the theoretical knowledge to example of real company. This is AL-LEX, PRO company which produces swimming pool enclosures. Present situation in its corporate design field is not suitable. There are explained main reasons why change is needed and factual problems in this field. The project part measures on how to draw up the conception for creating and implementation new corporate design.
Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu.
Anotace v angličtině
The theme of this dissertation is corporate design - elementary part of corporate identity. Theoretical part interprets how important is to keep uniform corporate presentation. Practical part applies the theoretical knowledge to example of real company. This is AL-LEX, PRO company which produces swimming pool enclosures. Present situation in its corporate design field is not suitable. There are explained main reasons why change is needed and factual problems in this field. The project part measures on how to draw up the conception for creating and implementation new corporate design.
1. Prostudujte dostupné teoretické zdroje charakterizující tvorbu a postupy při vytváření a zavádění jednotného vizuálního stylu firmy.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. V praktické části charakterizujte současnou situaci ve firmě, její filozofii, misi a vizi.
4. Analyzujte stávající nedostatky a problémy.
5. V projektové části navrhněte postup pro vytvoření a zavedení nového vizuálního stylu.
6. Zhodnoťte cíle a vyslovené hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné teoretické zdroje charakterizující tvorbu a postupy při vytváření a zavádění jednotného vizuálního stylu firmy.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. V praktické části charakterizujte současnou situaci ve firmě, její filozofii, misi a vizi.
4. Analyzujte stávající nedostatky a problémy.
5. V projektové části navrhněte postup pro vytvoření a zavedení nového vizuálního stylu.
6. Zhodnoťte cíle a vyslovené hypotézy.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 2009. Praha : Grada, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
SVOBODA, Václav. Corporate Identity, Zlín: Univ. T. Bati, 2003. ISBN 80-7318-106-1.
RICHTR, Michal, ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990-2007 - Firemní styl v české republice,CI.CZ, 2008. ISBN 978-80-254-1835-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, UTB, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha : Computer Press, 2006. 440 s. ISBN 80-251-1041-9.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 2009. Praha : Grada, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
SVOBODA, Václav. Corporate Identity, Zlín: Univ. T. Bati, 2003. ISBN 80-7318-106-1.
RICHTR, Michal, ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990-2007 - Firemní styl v české republice,CI.CZ, 2008. ISBN 978-80-254-1835-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, UTB, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha : Computer Press, 2006. 440 s. ISBN 80-251-1041-9.