Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy.
Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda.
Anotace v angličtině
The study surveys the main principles of acquisition of customer data, their qualification and processing in the in-house system. It analyses the main sources of information about customers, their storage and processes influencing their flows and sharing among the main systems.
It proposes processes upgrading customer data, sharing information in the internal systems with the aim of obtaining the unique customer database, which would be used for sale and after-sale care of customers and persons interested in Škoda cars.
Direct marketing, database, database marketing, purity of data, sharing data, SMS communication, e-mailing, personalization.
Rozsah průvodní práce
69 s., 15 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy.
Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda.
Anotace v angličtině
The study surveys the main principles of acquisition of customer data, their qualification and processing in the in-house system. It analyses the main sources of information about customers, their storage and processes influencing their flows and sharing among the main systems.
It proposes processes upgrading customer data, sharing information in the internal systems with the aim of obtaining the unique customer database, which would be used for sale and after-sale care of customers and persons interested in Škoda cars.
Direct marketing, database, database marketing, purity of data, sharing data, SMS communication, e-mailing, personalization.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a odborný tisk pojednávající o direct marketingu a databázovém marketingu v souvislosti s CRM. Na základě teoretických vymezení definujte základní hypotézy související s danou tématikou a cílem práce.
2. Zpracujte analýzu současných zdrojů zákaznických ve Škoda Auto a.s., definujte mapu aplikací pro zpracování a uchování získaných zákaznických dat. Specifikujte činnosti a procesy ovlivňující kvalitu a způsoby kvalifikaci zákaznických dat s cílem využití v kampaň managementu. Definujte silné a slabé stránky současného stavu procesů týkajících se toků a kvalifikace zákaznických dat. Definujte hlavní komunikační nástroje vhodné pro komunikaci se zákazníky v rámci BTL komunikačního mixu.
3. Na základě analýzy zdrojů dat navrhněte opatření vedoucí k cílenému sběru zákaznických dat, jejich kvalifikaci a správě. Navrhněte optimalizaci v rámci systémů zabývajících se správou a uchováním zákaznických dat, jejich efektivním propojení na úrovni sdílení základních množiny informací o zákazníkovi. Definujte přínosy pro zákazníka a pro prodejní síť.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a odborný tisk pojednávající o direct marketingu a databázovém marketingu v souvislosti s CRM. Na základě teoretických vymezení definujte základní hypotézy související s danou tématikou a cílem práce.
2. Zpracujte analýzu současných zdrojů zákaznických ve Škoda Auto a.s., definujte mapu aplikací pro zpracování a uchování získaných zákaznických dat. Specifikujte činnosti a procesy ovlivňující kvalitu a způsoby kvalifikaci zákaznických dat s cílem využití v kampaň managementu. Definujte silné a slabé stránky současného stavu procesů týkajících se toků a kvalifikace zákaznických dat. Definujte hlavní komunikační nástroje vhodné pro komunikaci se zákazníky v rámci BTL komunikačního mixu.
3. Na základě analýzy zdrojů dat navrhněte opatření vedoucí k cílenému sběru zákaznických dat, jejich kvalifikaci a správě. Navrhněte optimalizaci v rámci systémů zabývajících se správou a uchováním zákaznických dat, jejich efektivním propojení na úrovni sdílení základních množiny informací o zákazníkovi. Definujte přínosy pro zákazníka a pro prodejní síť.
Seznam doporučené literatury
EDWARD NASH, Direct marketing, Brno, Computer Press, a.s., 2003, ISBN 80-7226-838-4
Praktické příklady zavádění CRM v ČR, Praha , Dimar s.r.o., 2002
PAUL SMITH, Moderní marketing, Praha, Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
LOŠŤÁKOVÁ HANA, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing a.s., 2009, ISBN 978-80-247-3155-1
Seznam doporučené literatury
EDWARD NASH, Direct marketing, Brno, Computer Press, a.s., 2003, ISBN 80-7226-838-4
Praktické příklady zavádění CRM v ČR, Praha , Dimar s.r.o., 2002
PAUL SMITH, Moderní marketing, Praha, Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
LOŠŤÁKOVÁ HANA, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing a.s., 2009, ISBN 978-80-247-3155-1