Diplomová práce na téma ''Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR‘‘, pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis on the topic ''Communication strategy of illy brand in B2C market in the Czech Republic‘‘ is focused on the implementation of the efficient communication strategy for the specific world coffee brand that is also distributed here in the Czech Re-public. Theoretical part of the thesis covers the key IMC principles and the variables of the marketing mix that are necessary for successful planning and realization of marketing campaigns. This part of the thesis further explains the term ''brand‘‘. Practical part of the thesis is based on the research of the brand awareness amongst end users. The project part of the diploma thesis was compiled on the basis of the results of the brand awareness re-search. The diploma thesis project is a proposal of a complex communication strategy, including suggestion of particular projects that should facilitate achievement of the goal set - to improve the brand awareness, its positive perception by target group and to assure the subsequent increase of profit.
illy, marketing communication, product, brand, communication strategy
Rozsah průvodní práce
86 s., 9 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma ''Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR‘‘, pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis on the topic ''Communication strategy of illy brand in B2C market in the Czech Republic‘‘ is focused on the implementation of the efficient communication strategy for the specific world coffee brand that is also distributed here in the Czech Re-public. Theoretical part of the thesis covers the key IMC principles and the variables of the marketing mix that are necessary for successful planning and realization of marketing campaigns. This part of the thesis further explains the term ''brand‘‘. Practical part of the thesis is based on the research of the brand awareness amongst end users. The project part of the diploma thesis was compiled on the basis of the results of the brand awareness re-search. The diploma thesis project is a proposal of a complex communication strategy, including suggestion of particular projects that should facilitate achievement of the goal set - to improve the brand awareness, its positive perception by target group and to assure the subsequent increase of profit.
illy, marketing communication, product, brand, communication strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a časopisů k tématu komunikační strategie, zásadám její tvorby s ohledem na specifičnost trhu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost distribuující kávu Illy na českém trhu a dosavadní nástroje komunikace k cílové skupině konečných zákazníků.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte postavení značky Illy, realizujte konkurenční analýzu a závěry sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
5. Sestavte komplexní projekt komunikační strategie značky Illy na B2C s alternativami i limity realizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a časopisů k tématu komunikační strategie, zásadám její tvorby s ohledem na specifičnost trhu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost distribuující kávu Illy na českém trhu a dosavadní nástroje komunikace k cílové skupině konečných zákazníků.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte postavení značky Illy, realizujte konkurenční analýzu a závěry sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
5. Sestavte komplexní projekt komunikační strategie značky Illy na B2C s alternativami i limity realizace.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D.A. Brand Building-budování značky, Computer Press,Brno 2003, 1. vydání, ISBN 80-7226-8856
ALSBURY, A., JAY, R.: Marketing-to nejlepší z praxe, Praxe managera, Com-puter Press, Praha 2002, 1. vydání, ISBN 80-7226-617-9
BAJČAN, R.: Techniky Public relations aneb Jak pracovat s médii, Management Press, 2003
KOTLER, P.: 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak je poznat a nespáchat, Grada Publishing, Praha 2005, ISBN 80-247-0969-4
SMITH, P.: Moderní marketing, Praxe managera, Computer Press, Praha 2000, 1.vydání, ISBN 80-7226-252-1
Seznam doporučené literatury
AAKER, D.A. Brand Building-budování značky, Computer Press,Brno 2003, 1. vydání, ISBN 80-7226-8856
ALSBURY, A., JAY, R.: Marketing-to nejlepší z praxe, Praxe managera, Com-puter Press, Praha 2002, 1. vydání, ISBN 80-7226-617-9
BAJČAN, R.: Techniky Public relations aneb Jak pracovat s médii, Management Press, 2003
KOTLER, P.: 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak je poznat a nespáchat, Grada Publishing, Praha 2005, ISBN 80-247-0969-4
SMITH, P.: Moderní marketing, Praxe managera, Computer Press, Praha 2000, 1.vydání, ISBN 80-7226-252-1