Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu.
Anotace v angličtině
I wrote this diploma work on the company ABC s.r.o., which is a leading food producer in the area of the Central Europe. In case of ABC s.r.o, the goal of this work is to check whether is possible to think about the modification of product mix by using new forms of packaging, the presentation of these new possibilities and the proposal of recommendation for the modification of the product mix.
differentiation, product mix, innovation, aluminium packaging, flexible packaging, BCG analysis, marketing communication, analysis of target groups
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu.
Anotace v angličtině
I wrote this diploma work on the company ABC s.r.o., which is a leading food producer in the area of the Central Europe. In case of ABC s.r.o, the goal of this work is to check whether is possible to think about the modification of product mix by using new forms of packaging, the presentation of these new possibilities and the proposal of recommendation for the modification of the product mix.
differentiation, product mix, innovation, aluminium packaging, flexible packaging, BCG analysis, marketing communication, analysis of target groups
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska charakterizující teorii produktového mixu ve vztahu k cílovým skupinám.
2. Charakterizujte výchozí situaci a v návaznosti na téma diplomové práce formulujte cíle a hypotézy diplomové práce.
3. Analyzujte současnou situaci firmy ABC pomocí BCG analýzy, doplňte analýzou produktového mixu a identifikací cílových skupin a formulujte východiska pro projektové návrhy.
4. S využitím výsledků realizovaných analýz navrhněte doporučení směřující k úpravě produktového mixu se zaměřením na využití nových obalů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska charakterizující teorii produktového mixu ve vztahu k cílovým skupinám.
2. Charakterizujte výchozí situaci a v návaznosti na téma diplomové práce formulujte cíle a hypotézy diplomové práce.
3. Analyzujte současnou situaci firmy ABC pomocí BCG analýzy, doplňte analýzou produktového mixu a identifikací cílových skupin a formulujte východiska pro projektové návrhy.
4. S využitím výsledků realizovaných analýz navrhněte doporučení směřující k úpravě produktového mixu se zaměřením na využití nových obalů.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.; KELLER, L. K.: Marketing Magament ( twelfth edition), 12. vyd. New Jersey (USA): Pearson Prentice Hall , 2006. Počet stran 816, ISBN 0-13-145757
BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 1. vyd. Praha: Gradda Publishing, 2007. Počet stran 280, ISBN 978-80-247-1535-3.
KIRBY, J.; MARSDEN, P.: Connected Marketing The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution, 1. vyd. Burlington (UK): Elsevier, 2006. Počet stran 319, ISBN-10: 0-7506-6634-X
FOG, K.; BUDTZ, C.; YAKABOYLU, B.: Storytelling-Branding in Practice , 1. vyd. Berlin (D): Springer, 2005. Počet stran 237, ISBN 3-540-23501-9
KOŠTURIAK, J.; CHAĽ, J .: INOVACE-vaše konkureční výhoda!, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Počet stran 176, ISBN 978-80-251-1929-7
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.; KELLER, L. K.: Marketing Magament ( twelfth edition), 12. vyd. New Jersey (USA): Pearson Prentice Hall , 2006. Počet stran 816, ISBN 0-13-145757
BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 1. vyd. Praha: Gradda Publishing, 2007. Počet stran 280, ISBN 978-80-247-1535-3.
KIRBY, J.; MARSDEN, P.: Connected Marketing The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution, 1. vyd. Burlington (UK): Elsevier, 2006. Počet stran 319, ISBN-10: 0-7506-6634-X
FOG, K.; BUDTZ, C.; YAKABOYLU, B.: Storytelling-Branding in Practice , 1. vyd. Berlin (D): Springer, 2005. Počet stran 237, ISBN 3-540-23501-9
KOŠTURIAK, J.; CHAĽ, J .: INOVACE-vaše konkureční výhoda!, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Počet stran 176, ISBN 978-80-251-1929-7