''Event marketing ve sportovním prostředí‘‘, to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy ''Event marketing ve sportovním prostředí‘‘? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii.
Anotace v angličtině
''Event marketing in the sports area‘‘, that is a connection of two specific spheres which have much in common. Entertainment, liberty, abreaction, but also thrill and adrenaline. We can enjoy these aspects and many more on event and also during sport activities. The thesis deals with sport only marginally. The main attention is paid to event marketing. So why ''Event marketing in a sports area‘‘? The whole thesis, its analytical and project part, aims at the football club SK Sigma Olomouc. The goal of the analytical part is to discover whether the football club use event marketing and how its general communication is regu-lated. The project part will be created on the basis of proven knowledge and its summary while its goal is to propose optimal event marketing strategy for SK Sigma Olomouc.
Klíčová slova
event, event marketing, sportovní marketing, fotbal, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, sports marketing, football, communication mix
Rozsah průvodní práce
97 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
''Event marketing ve sportovním prostředí‘‘, to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy ''Event marketing ve sportovním prostředí‘‘? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii.
Anotace v angličtině
''Event marketing in the sports area‘‘, that is a connection of two specific spheres which have much in common. Entertainment, liberty, abreaction, but also thrill and adrenaline. We can enjoy these aspects and many more on event and also during sport activities. The thesis deals with sport only marginally. The main attention is paid to event marketing. So why ''Event marketing in a sports area‘‘? The whole thesis, its analytical and project part, aims at the football club SK Sigma Olomouc. The goal of the analytical part is to discover whether the football club use event marketing and how its general communication is regu-lated. The project part will be created on the basis of proven knowledge and its summary while its goal is to propose optimal event marketing strategy for SK Sigma Olomouc.
Klíčová slova
event, event marketing, sportovní marketing, fotbal, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, sports marketing, football, communication mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s ohledem na specifika sportovního prostředí.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Analyzujte stávající komunikaci fotbalového klubu "SK Sigma Olomouc" s důrazem na event marketing, zpracujte další event marketingové akce ze sportovního prostředí.
4. Profilujte závěry a doporučení pro nastavení marketingových komunikací ve sportovním prostředí, verifikujte hypotézy.
5. Na základě zjištěných údajů naplánujte event marketingovou akci pro fotbalový klub "SK Sigma Olomouc".
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s ohledem na specifika sportovního prostředí.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Analyzujte stávající komunikaci fotbalového klubu "SK Sigma Olomouc" s důrazem na event marketing, zpracujte další event marketingové akce ze sportovního prostředí.
4. Profilujte závěry a doporučení pro nastavení marketingových komunikací ve sportovním prostředí, verifikujte hypotézy.
5. Na základě zjištěných údajů naplánujte event marketingovou akci pro fotbalový klub "SK Sigma Olomouc".
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
Dvořáková, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
Durdová, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
Kotíková, H., Schwartzhoffová, E. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
Šindler, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
Dvořáková, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
Durdová, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
Kotíková, H., Schwartzhoffová, E. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
Šindler, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.