Diplomová práce se věnuje problematice e-shopu a jeho vstupu na trh. Cílem této práce je analyzovat současnou situaci internetového obchodu s hip hopovým a skate oblečením dreamlabel.cz a předložit uskutečnitelné návrhy. Teoretická část se zaměřuje na vývoj internetu, internetový marketing, e-shop a pozadí řešeného problému včetně cílů práce, hypotéz a metod zpracování. Praktická část je věnována různým analýzám a výzkumu, z jejichž výsledů se pak sestává projektová část.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a problem of e-shop and its market uptake. The aim of this work is to analyse current situation of the internet shop with hip hop and skate clothes dreamlabel.cz and to present real proposal which could be realised. The theoretical part of this work targets the development of the internet, internet marketing, e-shop and the background of solved problem including the aims of the work, hypothesis and the methods of processing. The practical part is dedicated to the several analysis and the re-search of which results consists the project part.
Klíčová slova
e-shop, internetový marketing, vstup na trh, Hradec Králové, internet, oblečení, hip hop, skate
Klíčová slova v angličtině
e-shop, internet marketing, market uptake, Hradec Kralove, internet, clothes, hip hop, skate
Rozsah průvodní práce
116 s., 11 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje problematice e-shopu a jeho vstupu na trh. Cílem této práce je analyzovat současnou situaci internetového obchodu s hip hopovým a skate oblečením dreamlabel.cz a předložit uskutečnitelné návrhy. Teoretická část se zaměřuje na vývoj internetu, internetový marketing, e-shop a pozadí řešeného problému včetně cílů práce, hypotéz a metod zpracování. Praktická část je věnována různým analýzám a výzkumu, z jejichž výsledů se pak sestává projektová část.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a problem of e-shop and its market uptake. The aim of this work is to analyse current situation of the internet shop with hip hop and skate clothes dreamlabel.cz and to present real proposal which could be realised. The theoretical part of this work targets the development of the internet, internet marketing, e-shop and the background of solved problem including the aims of the work, hypothesis and the methods of processing. The practical part is dedicated to the several analysis and the re-search of which results consists the project part.
Klíčová slova
e-shop, internetový marketing, vstup na trh, Hradec Králové, internet, oblečení, hip hop, skate
Klíčová slova v angličtině
e-shop, internet marketing, market uptake, Hradec Kralove, internet, clothes, hip hop, skate
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se budete v diplomové práci zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Uveďte základní informace o internetovém obchodu dreamlabel.cz; proveďte analýzy vnějšího i vnitřního prostředí trhu včetně výzkumu.
3. Na základě provedených analýz ověřte platnost hypotéz. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků, pokuste se navrhnout řešení současné situace.
4. Vypracujte projekt uvedení e-shop dreamlabel.cz na trh.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se budete v diplomové práci zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Uveďte základní informace o internetovém obchodu dreamlabel.cz; proveďte analýzy vnějšího i vnitřního prostředí trhu včetně výzkumu.
3. Na základě provedených analýz ověřte platnost hypotéz. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků, pokuste se navrhnout řešení současné situace.
4. Vypracujte projekt uvedení e-shop dreamlabel.cz na trh.
Seznam doporučené literatury
POWELL, Thomas A. Web design : kompletní průvodce. Brno : Computer Press, 2004. 808 s. ISBN 80-7226-949-6.
NONDEK, Lubomír. Internet a jeho komerční využití. Praha: Grada, 2000. 117 s. ISBN 8071699330.
DONÁT, Jiří. Efektivní podnikání v době Webu 2.0. Praha: Alfa Publishing, 2007. 142 s. ISBN 978-80-86851-73-0.
DONÁT, Jiří. E-Business pro manažery. Praha: Grada, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
POWELL, Thomas A. Web design : kompletní průvodce. Brno : Computer Press, 2004. 808 s. ISBN 80-7226-949-6.
NONDEK, Lubomír. Internet a jeho komerční využití. Praha: Grada, 2000. 117 s. ISBN 8071699330.
DONÁT, Jiří. Efektivní podnikání v době Webu 2.0. Praha: Alfa Publishing, 2007. 142 s. ISBN 978-80-86851-73-0.
DONÁT, Jiří. E-Business pro manažery. Praha: Grada, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.