Diplomová práce se zabývá vytvářením koncepce jednotného vizuálního stylu pro tenisový klub TK SK Zlín. Teoretická část práce seznamuje s pojmem budování značky, firemní identity a s ní spojenou tvorbou jednotného vizuálního stylu. Důraz je kladen na poznání konkrétního postupu vzniku jednotného vizuálního stylu organizace. Praktická část prezentuje hodnocení současného stavu vizuální prezentace společnosti a analyzuje ji pomocí marketingového výzkumu zpracovaného formou hloubkových rozhovorů. Projektová část již navrhuje potřebné změny ve fungování jednotného vizuálního stylu organizace s důrazem na konkrétní aplikaci jednotlivých prvků nového vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with creating a corporate design conception for tennis club ''TK SK Zlín‘‘. The theoretical part makes readers acquainted with brand building, corporate identity and corporate design. The main part deals with a process of building a corporate design in company. The practical part presents the results of the marketing research and analyses in-depth interviews. The project part brings in necessary changes in corporate design concept of organization with emphasis on concrete new corporate design application.
Diplomová práce se zabývá vytvářením koncepce jednotného vizuálního stylu pro tenisový klub TK SK Zlín. Teoretická část práce seznamuje s pojmem budování značky, firemní identity a s ní spojenou tvorbou jednotného vizuálního stylu. Důraz je kladen na poznání konkrétního postupu vzniku jednotného vizuálního stylu organizace. Praktická část prezentuje hodnocení současného stavu vizuální prezentace společnosti a analyzuje ji pomocí marketingového výzkumu zpracovaného formou hloubkových rozhovorů. Projektová část již navrhuje potřebné změny ve fungování jednotného vizuálního stylu organizace s důrazem na konkrétní aplikaci jednotlivých prvků nového vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with creating a corporate design conception for tennis club ''TK SK Zlín‘‘. The theoretical part makes readers acquainted with brand building, corporate identity and corporate design. The main part deals with a process of building a corporate design in company. The practical part presents the results of the marketing research and analyses in-depth interviews. The project part brings in necessary changes in corporate design concept of organization with emphasis on concrete new corporate design application.
1. V teoretické části prostudujte a analyzujte dostupné materiály vztahující se zadanému tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte společnost TK SK Zlín.
4. Analyzujte současný vizuální styl TK SK Zlín.
5. Zhodnoťte vyslovené hypotézy.
6. Navrhněte koncepci nového vizuálního stylu TK SK Zlín.
7. Zhodnoťte splnění cílů práce.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části prostudujte a analyzujte dostupné materiály vztahující se zadanému tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte společnost TK SK Zlín.
4. Analyzujte současný vizuální styl TK SK Zlín.
5. Zhodnoťte vyslovené hypotézy.
6. Navrhněte koncepci nového vizuálního stylu TK SK Zlín.
7. Zhodnoťte splnění cílů práce.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Building strong brands. [s.l.] : Simon Schuster, 1996. 380 s. ISBN 975-0-7432-3213-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. [s.l.] : [s.n.], 2007. 800 s. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management : 12. vydání. Odpovědný redaktor Petr Mušálek; přeložili: Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVOBODA, Václav: Corporate Identity, Univ. T. Bati, Zlín 2003, ISBN 80-7318-106-1
VYSEKALOVÁ, PH.D., Jitka doc. PhDr., MIKEŠ, Jiří Ing. Image a firemní identita. PhDr. Milan Pokorný. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990-2007 Firemní Styl v České republice
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Building strong brands. [s.l.] : Simon Schuster, 1996. 380 s. ISBN 975-0-7432-3213-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. [s.l.] : [s.n.], 2007. 800 s. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management : 12. vydání. Odpovědný redaktor Petr Mušálek; přeložili: Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVOBODA, Václav: Corporate Identity, Univ. T. Bati, Zlín 2003, ISBN 80-7318-106-1
VYSEKALOVÁ, PH.D., Jitka doc. PhDr., MIKEŠ, Jiří Ing. Image a firemní identita. PhDr. Milan Pokorný. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990-2007 Firemní Styl v České republice