Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity.
Anotace v angličtině
This thesis offers an insight of a communication strategy analysis with a further spotlight on a corporate image as a tool of meeting strategic goals of a small catering business Osteria Restaurants - the Bull, in the City of London. The theoretical part explains several empirical terms related to the image itself while the practical part analyses corporate identity and image in reality as it is seen by the major target segments. The goal of this graduation thesis is to analyze the market position of hospitality operation, The Bull, within its target group, apply quantitative as well as qualitative survey (focus group), and deliver a communication improvement proposal directed to establish a long term customer relationship and revenue increase.
Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity.
Anotace v angličtině
This thesis offers an insight of a communication strategy analysis with a further spotlight on a corporate image as a tool of meeting strategic goals of a small catering business Osteria Restaurants - the Bull, in the City of London. The theoretical part explains several empirical terms related to the image itself while the practical part analyses corporate identity and image in reality as it is seen by the major target segments. The goal of this graduation thesis is to analyze the market position of hospitality operation, The Bull, within its target group, apply quantitative as well as qualitative survey (focus group), and deliver a communication improvement proposal directed to establish a long term customer relationship and revenue increase.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte vztah image ke komunikační strategii organizace.
2. Zpracujte marketingový průzkum vnímání image zvolené organizace u jednotlivých segmentů cílových skupin.
3. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu analyzujte kritéria ovlivňující image organizace.
4. Navrhněte komunikační mix vedoucí k posílení image zvolené organizace, využijte závěry předchozích kvalitativních a kvantitativních výzkumů.
5. Verifikujte pracovní hypotézu, shrněte zjištěná data a navrhněte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte vztah image ke komunikační strategii organizace.
2. Zpracujte marketingový průzkum vnímání image zvolené organizace u jednotlivých segmentů cílových skupin.
3. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu analyzujte kritéria ovlivňující image organizace.
4. Navrhněte komunikační mix vedoucí k posílení image zvolené organizace, využijte závěry předchozích kvalitativních a kvantitativních výzkumů.
5. Verifikujte pracovní hypotézu, shrněte zjištěná data a navrhněte doporučení.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. A., & BIEL, A. L. (1993). Brand Equity and Adverising. New Jersey: Law-rence Elrbaum Assoiates, Publishers. ISBN 0-8058-1283-0.
BALMER, J. M. T.; GREYSER, S. A. (2003) Revealing the Corporation, Routledge. ISBN 041528421X.
BELASEN, T. A. (2008). The Theory and Practice of Corporate Communication. New York: Sage Publications, Inc. ISBN 978-1-4129-5035-0.
DOWLING, G. R. (1993). Developing Your Company Bussiness Assets. Long Range Planning , pages101-109.
FOMBRUN, C. J. (1996). Reputation: Realizing Value from the Corporate Image. Harward Business School Press. ISBN 0875846335.
FORET, M. (1997). Marketingová komunikace. Brno: Masarykova universita Brno. ISBN 80-7226-811-2.
GREGORY, J. R., & WIECHMAN, J. G. (1999). Marketing Corporate Image . Chicago: NTC Business Books.
JAKUBÍKOVÁ, D. (2008). Strategický marketing, Strategie a trendy. Praha: Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-2690-8.
JONES, J. P. (1999). How to use advertising to build strong brands. Thousand Oaks, California : Sage Publications, Inc. ISBN 0-7619-1242-8.
KINCL, J. (2004). Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing. ISBN 80-86851-02-8.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. A., & BIEL, A. L. (1993). Brand Equity and Adverising. New Jersey: Law-rence Elrbaum Assoiates, Publishers. ISBN 0-8058-1283-0.
BALMER, J. M. T.; GREYSER, S. A. (2003) Revealing the Corporation, Routledge. ISBN 041528421X.
BELASEN, T. A. (2008). The Theory and Practice of Corporate Communication. New York: Sage Publications, Inc. ISBN 978-1-4129-5035-0.
DOWLING, G. R. (1993). Developing Your Company Bussiness Assets. Long Range Planning , pages101-109.
FOMBRUN, C. J. (1996). Reputation: Realizing Value from the Corporate Image. Harward Business School Press. ISBN 0875846335.
FORET, M. (1997). Marketingová komunikace. Brno: Masarykova universita Brno. ISBN 80-7226-811-2.
GREGORY, J. R., & WIECHMAN, J. G. (1999). Marketing Corporate Image . Chicago: NTC Business Books.
JAKUBÍKOVÁ, D. (2008). Strategický marketing, Strategie a trendy. Praha: Grada Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-2690-8.
JONES, J. P. (1999). How to use advertising to build strong brands. Thousand Oaks, California : Sage Publications, Inc. ISBN 0-7619-1242-8.
KINCL, J. (2004). Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing. ISBN 80-86851-02-8.