Úspěšně zvládnutá oblast marketingových komunikací je v dnešní době často rozhodujícím faktorem úspěchu firmy na vysoce konkurenčních trzích. Vysoký důraz na koncept marketingových komunikací uplatňují nejen společnosti, orientující se na B2C trhy, ale i společnosti, které své výrobky a služby dodávají na B2B trhy. Komunikace firmy vzhledem k B2B trhům se všemi jejími specifiky bude obsahem následující práce.
Anotace v angličtině
A succesfully maintained market communication is nowadays a key factor for companies which want to achieve well on given markets and defeat their competitors. Highest efforts in this area are essential not only for companies on B2C markets, but for subjects within B2B markets too. A market communication on B2B markets will be the main subject of this thesis.
Klíčová slova
marketingové komunikace, B2B, reklama, PR, podpora prodeje, veletrhy a výstavy
Klíčová slova v angličtině
market communications, B2B, advertisement, PR, sales promotion, fairs and exhibitions
Rozsah průvodní práce
87 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Úspěšně zvládnutá oblast marketingových komunikací je v dnešní době často rozhodujícím faktorem úspěchu firmy na vysoce konkurenčních trzích. Vysoký důraz na koncept marketingových komunikací uplatňují nejen společnosti, orientující se na B2C trhy, ale i společnosti, které své výrobky a služby dodávají na B2B trhy. Komunikace firmy vzhledem k B2B trhům se všemi jejími specifiky bude obsahem následující práce.
Anotace v angličtině
A succesfully maintained market communication is nowadays a key factor for companies which want to achieve well on given markets and defeat their competitors. Highest efforts in this area are essential not only for companies on B2C markets, but for subjects within B2B markets too. A market communication on B2B markets will be the main subject of this thesis.
Klíčová slova
marketingové komunikace, B2B, reklama, PR, podpora prodeje, veletrhy a výstavy
Klíčová slova v angličtině
market communications, B2B, advertisement, PR, sales promotion, fairs and exhibitions
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické odborné zdroje zabývající se problematikou marketingových komunikací na B2B a B2C trzích.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k tématu.
3. Na základě relevantních faktorů definujte tržní pozici firmy TEiKO.
4. Analyzujte oblast MK společnosti TEiKO - vycházejte z analýzy CI.
5. Na podporu závěrů navrhněte a realizujte výzkum.
6. S využitím získaných výsledků formulujte návrh na efektivní komunikační strategii firmy TEiKO s.r.o. pro tuzemský trh.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické odborné zdroje zabývající se problematikou marketingových komunikací na B2B a B2C trzích.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k tématu.
3. Na základě relevantních faktorů definujte tržní pozici firmy TEiKO.
4. Analyzujte oblast MK společnosti TEiKO - vycházejte z analýzy CI.
5. Na podporu závěrů navrhněte a realizujte výzkum.
6. S využitím získaných výsledků formulujte návrh na efektivní komunikační strategii firmy TEiKO s.r.o. pro tuzemský trh.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Marketing a management, 10. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247 0016.
DE PELSMECKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1. Internetová komunikace, s. 489-503
PAVLŮ, D., Veletrhy a výstavy-Kultura, komunikce, multimedialita a amrketing, Praha: Professional Publishing 2009, ISBN: 978-80-86946-38-2.
COE, J., The fundamentals of business to business marketing, NY, USA 2004, ISBN 0-07-140879-7.
MEDŘICKÝ, Z., Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C, Diplomová práce, Vysoká škola správní a finanční, 2008
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Marketing a management, 10. vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247 0016.
DE PELSMECKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1. Internetová komunikace, s. 489-503
PAVLŮ, D., Veletrhy a výstavy-Kultura, komunikce, multimedialita a amrketing, Praha: Professional Publishing 2009, ISBN: 978-80-86946-38-2.
COE, J., The fundamentals of business to business marketing, NY, USA 2004, ISBN 0-07-140879-7.
MEDŘICKÝ, Z., Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C, Diplomová práce, Vysoká škola správní a finanční, 2008