Diplomová práca sa venuje problematike marketingových komunikácií internetových pro-jektov, konkrétne portálu pre začínajúcich podnikateľov - ipodnikatel.cz. V teoretickej časti skúma pojem internetového marketingu a postup pri tvorbe komunikačnej stratégie, pričom za hlavné východisko komunikácie je považovaná samotná web stránka. Z tohto hľadiska skúma použiteľnosť a kvalitu domovskej stránky a hľadá najkritickejšie miesto v rámci komunikácie webu. Vykonané analýzy poslúžili ako smernice pri tvorbe návrhu domovskej stránky a komunikačnej stratégie.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to marketing communications of web oriented projects (only), namely the entrepreneur web site - ipodnikatel.cz. The theoretical part examines the con-cept of internet marketing and process of creation of communication strategy assuming that the website itself is considered to be essence of communication. The thesis analyses the usability and quality of the home page and searches for the critical shortage in the commu-nication. The results of analyses were used as arguments and guideline by designing the homepage and communication strategy.
Klíčová slova
ipodnikatel, portál, web, web stránka, domovská (hlavná) stránka, analýza, Google Analytics, SEO, optimalizácia, použiteľnosť, informačná architektúra, komunikačná stratégia
Klíčová slova v angličtině
ipodnikatel, portal, web, web site, homepage, analysis, Google Analytics, SEO, optimization, usability, information architecture, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
91 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
SL
Anotace
Diplomová práca sa venuje problematike marketingových komunikácií internetových pro-jektov, konkrétne portálu pre začínajúcich podnikateľov - ipodnikatel.cz. V teoretickej časti skúma pojem internetového marketingu a postup pri tvorbe komunikačnej stratégie, pričom za hlavné východisko komunikácie je považovaná samotná web stránka. Z tohto hľadiska skúma použiteľnosť a kvalitu domovskej stránky a hľadá najkritickejšie miesto v rámci komunikácie webu. Vykonané analýzy poslúžili ako smernice pri tvorbe návrhu domovskej stránky a komunikačnej stratégie.
Anotace v angličtině
The thesis is dedicated to marketing communications of web oriented projects (only), namely the entrepreneur web site - ipodnikatel.cz. The theoretical part examines the con-cept of internet marketing and process of creation of communication strategy assuming that the website itself is considered to be essence of communication. The thesis analyses the usability and quality of the home page and searches for the critical shortage in the commu-nication. The results of analyses were used as arguments and guideline by designing the homepage and communication strategy.
Klíčová slova
ipodnikatel, portál, web, web stránka, domovská (hlavná) stránka, analýza, Google Analytics, SEO, optimalizácia, použiteľnosť, informačná architektúra, komunikačná stratégia
Klíčová slova v angličtině
ipodnikatel, portal, web, web site, homepage, analysis, Google Analytics, SEO, optimization, usability, information architecture, marketing strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci internetových projektů s ohledem na její efektivitu. Formulujte cíle a pracovní hypotézy své studie.
2. Analyzujte komunikační strategii portálu ipodnikatel.cz a jeho tržní pozici.
3. Na základě výsledků analýzy navrhněte komunikační strategii portálu ipodnikatel.cz, zhodnoťte její případná rizika a naznačte, jakým způsobem by daný problém měl být řešen v budoucnu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci internetových projektů s ohledem na její efektivitu. Formulujte cíle a pracovní hypotézy své studie.
2. Analyzujte komunikační strategii portálu ipodnikatel.cz a jeho tržní pozici.
3. Na základě výsledků analýzy navrhněte komunikační strategii portálu ipodnikatel.cz, zhodnoťte její případná rizika a naznačte, jakým způsobem by daný problém měl být řešen v budoucnu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4 .
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. [s.l.] : Grada Publishing,2008. 240 s. Expert. ISBN 978-80-247-2439-3.
PAVLŮ, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a firemní strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 130 s. ISBN 80-7318-178-9.
STUCHLÍK P., DVOŘÁČEK M., Marketing na Internetu. 1. vyd. Grada Publishing a.s. 2000. ISBN: 80-7169-957-8
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4 .
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. [s.l.] : Grada Publishing,2008. 240 s. Expert. ISBN 978-80-247-2439-3.
PAVLŮ, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a firemní strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 130 s. ISBN 80-7318-178-9.
STUCHLÍK P., DVOŘÁČEK M., Marketing na Internetu. 1. vyd. Grada Publishing a.s. 2000. ISBN: 80-7169-957-8