Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou.
V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz.
Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this thesis deals with the explanation of basic concepts of knowledge which is necessary for understanding the creation of a marketing strategy firm entering the market. In particular, it deals with concepts related to marketing, such as e-marketing and wedding themes.
The practical part of the text readers through the techniques of marketing research and the collection of primary and secondary data, surveys and studies that have demonstrated or rebutted ing effect hypotheses.
Last, projecting part is devoted to designing a communication strategy firm Svatební agentka to market entry, including the limits of its execution exactly as called for in the award of this thesis.
Teoretická část této diplomové práce se zabývá vysvětlením základních pojmů, jejichž zna-lost je nutná pro pochopení problematiky vytváření marketingové strategie při vstupu firmy na trh. Zejména se zabývá pojmy spojenými s marketingem, jako takovým, e-marketingem a svatební tématikou.
V praktické části text čtenáře seznamuje prostřednictvím technik marketingového výzkumu a sběru primární i sekundárních dat se šetřeními a analýzami, které mají prokázat či vyvrátit platnost stanovených hypotéz.
Poslední, projektová část se pak věnuje navržení komunikační strategie firmy Svatební agentka při vstupu na trh včetně limitů její realizace přesně tak, jak bylo požadováno v zadání této diplomové práce.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this thesis deals with the explanation of basic concepts of knowledge which is necessary for understanding the creation of a marketing strategy firm entering the market. In particular, it deals with concepts related to marketing, such as e-marketing and wedding themes.
The practical part of the text readers through the techniques of marketing research and the collection of primary and secondary data, surveys and studies that have demonstrated or rebutted ing effect hypotheses.
Last, projecting part is devoted to designing a communication strategy firm Svatební agentka to market entry, including the limits of its execution exactly as called for in the award of this thesis.
1. V teoretické rovině definujte postupy nutné k plánování a realizaci marketingové strategie firmy při vstupu na trh, zohledněte specifika internetového prostředí trhu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte zvolenou firmu-definujte obsah a cíl jejího podnikání, cílové skupiny a současné tržní postavení.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte konkurenční prostředí firmy, závěry analýz sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
5. Navrhněte komplexní komunikační strategii této firmy při vstupu na trh včetně limitů její realizace.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické rovině definujte postupy nutné k plánování a realizaci marketingové strategie firmy při vstupu na trh, zohledněte specifika internetového prostředí trhu.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte zvolenou firmu-definujte obsah a cíl jejího podnikání, cílové skupiny a současné tržní postavení.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte konkurenční prostředí firmy, závěry analýz sestavte do SWOT. Verifikujte hypotézy.
5. Navrhněte komplexní komunikační strategii této firmy při vstupu na trh včetně limitů její realizace.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-811-2.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha: BEN-technická literatura, 2005. 127 s. ISBN 80-7300-173-X.
TROUT, Jack, RIVKIN, Steve. Odliš se, nebo zemři: Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Jana Hradská. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 200 s. ISBN 80-247-1301-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721.
VEBER, Srpová, et al. Podnikání malé a střední firmy: 2. aktualizované a rozšířené vydání. PhDr. Alena Sojková. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-811-2.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha: BEN-technická literatura, 2005. 127 s. ISBN 80-7300-173-X.
TROUT, Jack, RIVKIN, Steve. Odliš se, nebo zemři: Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Jana Hradská. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 200 s. ISBN 80-247-1301-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721.
VEBER, Srpová, et al. Podnikání malé a střední firmy: 2. aktualizované a rozšířené vydání. PhDr. Alena Sojková. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.