Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the existence and overall operation of a particular company, for example, which are indicated the possibility of working with marketing communications. The first, theoretical part describes briefly the basic theoretical background and methods, which are applied in practice. In the second part, practical part, described the company as such, its competitors and customer segments to which it is planned to be directed marke-ting communication. The conclusion is outlining a possible way of communicating with the target group of customers - Customer Holding Animals.
Klíčová slova
primární a sekundární cílové skupiny terarijní zvířata, cílová skupina, definice cílové sku-piny, segmentace, značka, strategie značky, marketingový výzkum zákazníků, metody sbě-ru primárních dat, analýza stavu dosavadní komunikace, hlediska segmentace, Porterův pěti-faktorový model analýzy konkurence, magazín
Klíčová slova v angličtině
primary and secondary target groups of terrarium animals, target, target definition Group's segmentation, brand, brand strategy, marketing research clients, methods of collecting pri-mary data, analysis of existing communications, segmentation perspective, Porter's five-factor model analysis, competition, magazíne
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the existence and overall operation of a particular company, for example, which are indicated the possibility of working with marketing communications. The first, theoretical part describes briefly the basic theoretical background and methods, which are applied in practice. In the second part, practical part, described the company as such, its competitors and customer segments to which it is planned to be directed marke-ting communication. The conclusion is outlining a possible way of communicating with the target group of customers - Customer Holding Animals.
Klíčová slova
primární a sekundární cílové skupiny terarijní zvířata, cílová skupina, definice cílové sku-piny, segmentace, značka, strategie značky, marketingový výzkum zákazníků, metody sbě-ru primárních dat, analýza stavu dosavadní komunikace, hlediska segmentace, Porterův pěti-faktorový model analýzy konkurence, magazín
Klíčová slova v angličtině
primary and secondary target groups of terrarium animals, target, target definition Group's segmentation, brand, brand strategy, marketing research clients, methods of collecting pri-mary data, analysis of existing communications, segmentation perspective, Porter's five-factor model analysis, competition, magazíne
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické odborné zdroje zabývající se charakteristikou cílových skupin a komunikace s nimi a analýzou konkurence.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k tématu.
3. Realizací marketingového výzkumu identifikujte cílové segmenty firmy a vytvořte jejich profily.
4. Analyzujte konkurenční prostředí firmy, včetně forem komunikace, s využitím Porterovy konkurenční analýzy a vytvořte mapu tržního bojiště v odvětví.
5. S využitím získaných výsledků formulujte návrh na efektivní komunikační strategii firmy Animals Holding s.r.o.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte teoretické odborné zdroje zabývající se charakteristikou cílových skupin a komunikace s nimi a analýzou konkurence.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k tématu.
3. Realizací marketingového výzkumu identifikujte cílové segmenty firmy a vytvořte jejich profily.
4. Analyzujte konkurenční prostředí firmy, včetně forem komunikace, s využitím Porterovy konkurenční analýzy a vytvořte mapu tržního bojiště v odvětví.
5. S využitím získaných výsledků formulujte návrh na efektivní komunikační strategii firmy Animals Holding s.r.o.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2007. 616 s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
RUIBAR, Richard. Alchymie internetového úspěchu . 1. vyd. Kralice na Hané : Computer Media, 2005. 156 s. ISBN 80-86686-53-1.
SCULLEY, Arthur, WOODS, William. B2B internetová tržiště : revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 187 s. ISBN 80-247-0081-6.
STEJSKALOVÁ, Dita, HORÁKOVÁ, Iveta, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2007. 616 s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
RUIBAR, Richard. Alchymie internetového úspěchu . 1. vyd. Kralice na Hané : Computer Media, 2005. 156 s. ISBN 80-86686-53-1.
SCULLEY, Arthur, WOODS, William. B2B internetová tržiště : revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 187 s. ISBN 80-247-0081-6.
STEJSKALOVÁ, Dita, HORÁKOVÁ, Iveta, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2